Gjest Trajan Skrevet 24. september 2010 #1 Del Skrevet 24. september 2010 Det er hva jeg spør om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norna Skrevet 24. september 2010 #2 Del Skrevet 24. september 2010 Vodka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #3 Del Skrevet 24. september 2010 Arrogante og bøllete og stinn i penger. Er ikke uten grunn at de ikke er ønsket ved diverse ski-resorts i europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 24. september 2010 #4 Del Skrevet 24. september 2010 Et folk som er glad i alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 24. september 2010 #5 Del Skrevet 24. september 2010 Vodka! Second that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 25. september 2010 #6 Del Skrevet 25. september 2010 Liker ikke russeren som nesten knuste rocky! Alle doper seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #7 Del Skrevet 25. september 2010 Liker ikke russeren som nesten knuste rocky! Alle doper seg! Vodka.. Også er jeg dritlei av at de driver å flyr tett inntil Norske grensa flere ganger om dagen slik at våre jagerpiloter må opp å se hva de driver med. Skjønner ikke hvorfor de prøver å vise muskler om de ikke har tenkt å angripe oss til slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Constanze Skrevet 25. september 2010 #8 Del Skrevet 25. september 2010 Når jeg tenker på russere så tenker jeg: Grå kjedelige og mindre pene mennesker Nyrike og totalt uten smak Alkoholikere Kommunister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #9 Del Skrevet 25. september 2010 Når jeg tenker på russere så tenker jeg: Grå kjedelige og mindre pene mennesker Da har du ikke vært på de forskjellige erotikk/nakensidene på nett. Med mindre du kun siktet til menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #10 Del Skrevet 26. september 2010 * alt for påvirket av propaganda. F.eks, fortsatt ser på USA som en fiende, digger russiske militær styrker, tror at russere er det mest beleste, den smarteste, den mest utdannede folkeslaget. Tror at amerikanere er bare dumme og feite. og at USA kommer til å gå konkurs svært snart. *samtidig er det veldig mange russere som vi immigrere fra Russland. USA er en av de mest populære destinasjoner, med Canada på andre plass. * kvinner er veldig opptatt av utseende, kropp, sminke, klær, merker. Mye mer enn norske kvinner. Er ofte ute etter en velstående mann. *forresten, det er veldig mange kvinner som er totalt avholdte. De drikker ikke akkurat pga de er lei å se mannfolk drikke. * menn er bortskjemte. Helt siden andre verdens krig har det vært flere kvinner enn menn i Russland, det påvirket mannfolk i en svært negativ retning. Veldig vanlig for en mann i Russland ha ei mye yngre kone, men samtidig ha elskerinner på si, eller benytte seg av prostituerte. *prostitusjon er veldig vanlig og sosialt akseptert. * Russere gifter seg tidlig, langvarig samboerskap er fortsatt uvanlig. Gifter seg i begynnelsen av 20årene, og når de runder 30, da er de allerede skilt, og hun er en alenemor. *Menn er ikke like opptatte av sin avkom som norske men. 50/50 fordeling av barn er nesten non-eksisterende, mens alenemødre er veldig vanlige. * Russere er vant til korrupsjon, og stoler derfor ikke på lovverket. De har ingen respekt for lover, de mener at lover er der for å forbipasseres, og de prøver alltid å finne veier for å lure systemet. Det merkes på russere som kommer til Norge og fortsatt prøver å lure systemet. De tror de er smarteste og nordmenn er dumme og naive. De skjønner ikke at Norge er sånn som den er akkurat pga de fleste her er lovlydige, og sikre skattebetalere. jeg er jo nå en russer selv, jeg.. kanskje det er enklere for meg å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 26. september 2010 #11 Del Skrevet 26. september 2010 Russiske vinner jeg har truffet har veldig markerte harde ansikter og virker veldig opptatt av klær og sminke . Men det er bare de jeg har truffet... Russiske menn har jeg god erfaring med , glade i friluftsliv og en real fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #12 Del Skrevet 2. oktober 2010 De drikker mye vodka, har merkelige klær, er mer eller mindre tannløse, de ser triste og fargeløse ut, og er ikke noe syn for øyet. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 2. oktober 2010 #13 Del Skrevet 2. oktober 2010 At nyrike russere er kvalme drittsekker uten klasse, stil og oppdragelse som tror alt kan kjøpes og betales. Dette er forresten ikke noen fordommer, dette har jeg fått bekreftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #14 Del Skrevet 2. oktober 2010 At nyrike russere er kvalme drittsekker uten klasse, stil og oppdragelse som tror alt kan kjøpes og betales. Dette er forresten ikke noen fordommer, dette har jeg fått bekreftet. Det er jo likevel en fordom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. oktober 2010 #15 Del Skrevet 2. oktober 2010 Alle menn har buskete bryn og er kortvokste, stygge oversminkede kvinner, sprit,øde landskaper, prostitusjon, uhøflige, og alle går rundt med bjørnefitter på hodet hele tiden. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #16 Del Skrevet 2. oktober 2010 De drikker mye vodka, har merkelige klær, er mer eller mindre tannløse, de ser triste og fargeløse ut, og er ikke noe syn for øyet. :gjeiper: Merkelig påstand egentlig det med utseende. Ta tennisspillere f.eks. Mange av de beste er russiske, og mange er jo veldig vakre. Det kan jo selvsagt være slik at vakre kvinner begynner å spille tennis, men det tror jeg neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #17 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ekle skitne mennesker som stinker voda. Nyrike drittsekker Arrogante og hovne Et folkeslag vi kunne klart oss uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 2. oktober 2010 #18 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er hva jeg spør om At de er litt stygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cindarella Skrevet 2. oktober 2010 #19 Del Skrevet 2. oktober 2010 Voda, prostitusjon, kommunisme, falleferdige 70-talls hjem, mafia, og at damene er lite pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 3. oktober 2010 #20 Del Skrevet 3. oktober 2010 Slik jeg ser det, så er russere (enten det er menn eller kvinner det er snakk om) enten kjempeheite, eller fantastisk stygge. Er vel en slags fordom det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå