Linnda Skrevet 3. mai 2002 #41 Del Skrevet 3. mai 2002 Tora, vil du ikke være med?? Hva for en mann er det du har da som jager deg når vi har det zå fiiiint!!! Zurve, zurve....... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 3. mai 2002 #42 Del Skrevet 3. mai 2002 Zurve???? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. mai 2002 #43 Del Skrevet 3. mai 2002 Zurve, Zurve.........Zutre,zutre.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 3. mai 2002 #44 Del Skrevet 3. mai 2002 Zikle zikle...... nei, det var vizzt noe annet...... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 3. mai 2002 #45 Del Skrevet 3. mai 2002 Tiiii hiii haaa hoooo haaaa Nåååå fant i alle fall jeg humøret. Det var her det var. ååå så deiligt Har ikke dere menner dere da som også skal på nette? Zkal bara fåan vekk ,Zånnn,vent til i morgen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 3. mai 2002 #46 Del Skrevet 3. mai 2002 Zurve zurve... Zutre zutre... Zikle zikle... Zukle zukle... Znippznappznute, er buzzen i rute? Jeg zkulle hatt et zete til Ztråbærry Hillz nå? Fikk lyzt på jordbææææær.... bææææ.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. mai 2002 #47 Del Skrevet 3. mai 2002 Jenter, nå havner dere snart øverst på 10 på topp, hele gjengen! Bra jobba, engler!!! Way to go!!! Hilsen englemamma som har hatt seg 2 halvlitere + litt til, og som trøtt og sliten sleper alle fire beina med seg inn i lysthuset! I morgen er det tid for engle-båtpussen, så det er best å samle krefter! Hvor er hyrden min??? KRIS??? Glad i deg, vennen min! Kose litt??? Natti, alle sammen!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. mai 2002 #48 Del Skrevet 3. mai 2002 Mannen har ikke noe han zkulle ha zagt når jeg er zammen med lyztige engler!!!!!!!!!!! Zånn nå tar vi en zkåååååååål!!!!!!!!!!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 3. mai 2002 #49 Del Skrevet 3. mai 2002 Min manner (zåmm ikke er min manner, men znart blir min zamboer) ække hjemme, men på jåbb... Zå jeg kan zitte her å zkrable helt ufårztyrret... Hadde han zett dette, hadde han zikkert trodd det hadde rablet får mæi, kanze det har det? Modemzaft can do that to you.... I kvåvv. Bruxe fråmm Hållyvooden har zagt det... Væren, zjære deg, zkal du lalle allerede? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 3. mai 2002 #50 Del Skrevet 3. mai 2002 ZZZZZzzzkååål, Zkal gå og se jeg,hva zom zjer i det huset. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. mai 2002 #51 Del Skrevet 3. mai 2002 hei og hopp Væren! Er du trøtt etter bare 2 halvlitere?? Ikke lalle ennå da.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 3. mai 2002 #52 Del Skrevet 3. mai 2002 Zzzzchkålll, ja! *vifter med...... eh glazzet, ja...* Er gøyyyy å være beruzet i eknozkogen. Zå mye zåmm zkjer her! Upz... holder det treet på å falle ned? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. mai 2002 #53 Del Skrevet 3. mai 2002 PAZZ deg @Lfa!!!!!!!!!!!!!!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 3. mai 2002 #54 Del Skrevet 3. mai 2002 Det zer ut for at du havner i bazenget om du zvaier sånn.Zkal vi zvømme alle mann,mener damer, mannene må vente.Har sakt i fra nå. Ingen tilgang på nette nå hr.Tora Zzzikkert han tror jeg er srø.Det er jeg joo.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. mai 2002 #55 Del Skrevet 3. mai 2002 Det er jo Deilig Å vÆre litt ZprøøøøøØØØ!! Åzzen gikk det med deg @lfa?????? Zlo du deg eller?? ToRa, bliR med på zvæmmetur jeg! *elsker å BadE*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 3. mai 2002 #56 Del Skrevet 3. mai 2002 Skal passe på deg så du ikke blir ligganes å flyte i dag. :) Håper vannet er varmt12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. mai 2002 #57 Del Skrevet 3. mai 2002 Zizt hadde jeg ovezpizt meg på ekno, zå derfor ble jeg litt RaR.... TroR deT gÅr bra nå, men taKK for aT du ville pazze På mEg. *klemmer på Tora* @lFa??? @llllfffffaaaaaaaaaaaa?????? *hvor har hun blitt av da*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 3. mai 2002 #58 Del Skrevet 3. mai 2002 Upz... jeg fikk fon fra han derre mannen jeg znart zkal dele internettoppkobling med. Det var bra, for da zlapp jeg unna å bli pannekake av det treet zom kanze falt ned. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. mai 2002 #59 Del Skrevet 3. mai 2002 Nei, nÅ hAr ToRa forzvunnet ogzå.... Tror jeg går å legger meg til å zove... Må pazze på å iKKe bli zåååå trøtt i morgen. Natti natt alle eNgLeR!!!!! SoVe gOdT & drØmmE sØtt.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 3. mai 2002 #60 Del Skrevet 3. mai 2002 Meget fååårnuftig å zkubbe hr. Tora over på ventelinjen! Ingen menner er tillatt når damene zkal zvømme i bazzenget. Har noen fårzpizt zeg på ekno? Var det mer igjen likevel? Bra det ikke var zpøkzler her likevel, da! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå