Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag skal vi ut å spise, siden det er bursdagen min. Sambo spanderer der jeg måtte ønske å gå. Tipper det blir pizza, siden det er favoritten til ungene, og jeg ikke har så mye i mot det selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayamor
Skrevet

I dag blir det frityrstekt and med sursøt saus.

Tar andelår, beiner det ut og steker i ovn. Deretter dyppet i en røre av 1/3 hvetemel og 2/3 potetmel, vann og bakepulver. Frityrstekt og servert med ris og sursøt saus.

Skrevet

I dag har jeg noe skikkelig godt i vente- chili con carne.

Skrevet

Båtpoteter, krydrede ungarske pølser og timiangrillet squash her.

Skrevet
Båtpoteter, krydrede ungarske pølser og timiangrillet squash her.

Det hørte godt ut

Skrevet

Middagen i dag var en stor tallerken på biffresturant, ett glass alkoholfri vin.

Skrevet

Wok med ytrefilet av svin, friske grønnsaker, cashewnøtter og basmatiris.

Skrevet

fiskegrateng, poteter og gulrot...smoothie til dessert..så var både mor og barn lykkelig, gode og mette!

Skrevet

Ovnsbakt laksefilet, rekesmør, couscoussalat med basilikum og tomater, og grønn salat.

Skrevet

Og her blir det ovnsbakt ørretfilet, matyoghurt med ramsløk og salat av klasetomater, Puy-linser, rødløk, bladpersille og sennepsvinaigrette. :)

Skrevet

I dag blir det selvpanert stekt torskefilet med poteter, grønnsaker (gulrøtter, erter og blomkål) og gressløk/eggesmør.

Skrevet

Idag blir det tomatsuppe med nybakte rundstykker.. må bare finne en god tomatsuppeoppskrift først. :)

Skrevet

Nakkekoteletter, ovnsbakte potetbåter, stekt sopp og aspargesbønner, skysaus.

Skrevet (endret)

På fredags kveld,skal jeg ha Gratinert Meksikansk Gryte med tortillachips :sikle::vin::danse::wow:

Endret av Lund
Skrevet

Stekte provencepølser, potetstappe, ovnsbake tomater og kokte aspargesbønner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...