Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag skal vi ha viltgryte med rosenkål, poteter og rørte tyttebær. Gulrotkake til dessert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng. Sticky Toffee Pudding til dessert. :sikle:

Skrevet

Krydrete lammekjøttboller, tomatsalat, ovnsbakte potetbåter, hjemmelaget aioli og nybakt foccatia.

Skrevet (endret)

Har nettopp kost oss med Toro Moussaka med aubergin i bunnen i tillegg til potetene på toppen og gresk salat med stor skive fetaost. Nammis!

og etterpå blir det Tilslørte bondepiker til dessert :o)

Endret av Leone
Skrevet (endret)

I går hadde vi rådystek med kokte potetet, brokkoli og kantarellsaus. Og riskrem til dessert.

I dag blir det fersk pasta med en kylling/norzola-saus.

Endret av Yamaha
Skrevet

Omelett med grønnkål, purre, feta og chorizo. Og blandet grønn salat med cherrytomater. :)

Skrevet

I dag blir det selvpanert stekt torskefilet med poteter, forskjellige grønnsaker og rømmesaus.

Skrevet

Idag er det litt stress, og jeg orker ikke lage middag (som jeg uansett som oftest må gjøre), så da blir det å handle lomper på butikken og trekke noen pølser i gryta... ;)

Skrevet

Restemiddag i dag; suppen fra forrige uke, med biter av pinnekjøttet og potetene fra lørdag. *fornuftig* ;)

Skrevet

Pasta med rester av lammesteken fra i går.

Skrevet

Mr. Lee-rett-i-koppen-nudler og en bit hjemmelaget foccaica fra i går. Foran pc'en på skolen :sur:

Gjest Fruktfat
Skrevet

hadd etnkt på medisterkaker, poteter, brun saus og rørt tyttebær, men sambo jobber litt over i dag så da blir det vel suppe elelr brødskiver på meg.

Gjest Deception
Skrevet

I hvertfall laksefilet og brokkoli. Noe mer trenger jeg i grunnen ikke. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...