Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag lager vi tyrkiske lammekjøttboller med hvitløk, kanel, chili/paprikapulver, bladpersille, dill og pinjekjerner. Tilbehør blir bulgur i tomat, blandet grønn salat, sitronbåter og tzatziki.

Hjemmelaget karamellpudding til dessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eller annet med svinekjøtt og sjampinjong, vet ikke helt hva enda, men det er råvarene som er i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: Kamskjell med kremet hvitvinssaus til forrett. Kalvekoteletter med tomat, mozarella og parmaskinke, noisetter og rødvinssaus til hovedrett.

I dag: Lasagne med brød og salat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går: taco

I dag: røkt svinekam, kokte poteter, brokkoli og gulrøtter. Bernaisesaus til.

Semulepudding med rød saus og fastelavensboller til dessert! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det diverse ting fra kjøleskapet/frysen da søndagsmiddagen ble spist i går :overrasket:

Jeg skal nå til å lage løvbiff med ris, fersk sopp & brokkoli. Ikke den beste sammensetningen, men jeg satser på at det kommer til å smake godt. :)

Ellers har jeg bakt fastelavens boller som jeg allerede har smakt på.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stekte kyllingbiter, mandler, eplebiter og litt banan, og grønne linser. Til dette biranyi-pasta og yoghurt naturell. Typisk Elphaba-mat som kjæresten rynket på nesen av (men han spiste finnbiff OG flygende Jakob hos moren sin, så har ingen grunn til å klage). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...