Arkana Skrevet 13. februar 2004 #941 Del Skrevet 13. februar 2004 I dag blir det take away. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 13. februar 2004 #942 Del Skrevet 13. februar 2004 Taco og øl her :-) (hey, har de byttet om på plasseringen på smiley'sene her, eller???) Øl ble kjøpt inn allerede i går, slik at det er ordentlig kjøleskapkaldt og godt!!! Gleder meg til å komme hjem fra jobb i dag, og sette meg ned med en iskald øl og jobbe i noen timer til -Pusekatt (semi-arbeidsnarkoman....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 13. februar 2004 #943 Del Skrevet 13. februar 2004 I dag blir det fondue.. Min favoritt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 13. februar 2004 #944 Del Skrevet 13. februar 2004 I dag blir det hjemmelaget pizza med elg-karbonadedeig og bacon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 13. februar 2004 #945 Del Skrevet 13. februar 2004 Ungen og jeg er alene i kveld så da blir det kylling og pommes frites til middag (sambo er ikke så glad i det og vi elsker det) :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. februar 2004 #946 Del Skrevet 13. februar 2004 Taco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2004 #947 Del Skrevet 13. februar 2004 I dag tror jeg det blir meksikansk take away :oops: Men det er så godt på den resturanten at jeg gidder ikke føle meg som dårlig husmor :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 13. februar 2004 #948 Del Skrevet 13. februar 2004 I dag blir det samboers biff som er så god at det er helt vanvittig. Biff og stekte tomater! Namme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 13. februar 2004 #949 Del Skrevet 13. februar 2004 Bestiller pizza i kveld- orker ikke å lage middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. februar 2004 #950 Del Skrevet 13. februar 2004 Pitabrød med laks og blandet salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 14. februar 2004 #951 Del Skrevet 14. februar 2004 noe med kylling. har en kasse frosne kyllinger i fryseren. er så LEI av kylling, men må jo spise dem opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 14. februar 2004 #952 Del Skrevet 14. februar 2004 Taco på vår måte :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. februar 2004 #953 Del Skrevet 14. februar 2004 I dag er det Valentine's Day, så samboeren fikk velge det han ville ha, og det ble pepperbiff med god saus, grønnsaker, pommes frites, løkringer og hjemmelaget champignonstuing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crispo Skrevet 15. februar 2004 #954 Del Skrevet 15. februar 2004 Hjemmelaget lasagne..... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. februar 2004 #955 Del Skrevet 15. februar 2004 I går var middagen spaggeti carbonara, en rett jeg tydeligvis ikke tålte :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 15. februar 2004 #956 Del Skrevet 15. februar 2004 I dag blir det helstekt svinefilet med så langt ukjent tilbehør. (Ikke meg som lager ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 15. februar 2004 #957 Del Skrevet 15. februar 2004 God gammaldags skinkestek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 15. februar 2004 #958 Del Skrevet 15. februar 2004 I dag skal jeg lage pizza i pizzaovnen... Håper det går bra, sist ble jeg så sinna at jeg sendte ei klyse pizzadeig i kjøkkenveggen :oops: (Jeg var dødssliten og pizzaen hengte seg bare fast i stekespadene... Så all pizzaen ble ødelagt enda jeg prøvde og prøvde og prøvde) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 15. februar 2004 #959 Del Skrevet 15. februar 2004 I dag skal jeg lage pizza i pizzaovnen... Håper det går bra, sist ble jeg så sinna at jeg sendte ei klyse pizzadeig i kjøkkenveggen :oops: (Jeg var dødssliten og pizzaen hengte seg bare fast i stekespadene... Så all pizzaen ble ødelagt enda jeg prøvde og prøvde og prøvde) En liten avsporing, men: var det hvit pizza? *sikler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 15. februar 2004 #960 Del Skrevet 15. februar 2004 ja faktisk... så var den hvit. Og det var kanskje bra ettersom creme fraiche lager enklere flekker enn tomatpure. :oops: (Min sønn sier fremdeles... "mamma var sint på ovnen" og jeg skammer meg) Tror trikset er å ikke legge på fyllet før leiven er lagt på steinplata. Men i dag skal jeg ha ei venninne på middag og hun er kjempeflink til å lage mat, så i evrste fall får jeg hyle "ta over du" og krype under bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå