Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

karbonader i fløtesaus med kokte poteter, ertestuing og grønnsaker. Og tyttebærsyltetøy til :)

Skrevet (endret)

Middagen i dag ble lettsaltet torsk og grønnsakslapskaus (= poteter og rotgrønnsaker kokt sammen, med litt smør og mye hakket bladpersille rørt i tilslutt).

Endret av Eurydike
Skrevet

Lapskaus på boks med flatbrød til. Synes faktisk det er kjempegodt om man tar oppi litt ekstra grønnsaker selv.

Skrevet

Stekte kyllingbiter i pitabrød, salat og hjemmeblanda dressing.

Skrevet

Pannekaker og bacon!!! For første gang på to år! Nice!

B.Jeg er et barn.

Skrevet

Raspakaker (raspet potet, byggmel, egg, melk, løk, salt og pepper) med stekt bacon og tyttebærsyltetøy.

Skrevet

Vi hadde pizzaboller i går...... I dag..... vet ikke ennå.....

Skrevet

I dag tror jeg vi skal ha stekte poteter med løk og pølsebiter, evt kyllingfilèer

Skrevet
Karrigryte med okse- og lammekjøtt, masse løk og hvitløk, sitron og (perverst nok ;) ) rosiner. Serveres med basmatiris og peanøtter.

Det ble masse saus til overs, så den frøs jeg ned. I dag skal jeg servere den med lammekoteletter og mangochutney, og eller samme tilbehør som sist.
Skrevet

I dag blir det et lite prøveprosjekt: Fersk lyrfilet marinert i en blanding av sitronsaft, olivenolje, hvitløk, spisskummen, chili/parikapulver og safran - foliebakt i ovnen.

Tilbehør: Bulgurpilaff med grønne erter, feta, dill, bladpersille og ristede pinjekjerner.

Skrevet

Fylt torsk med hollandaise saus, kokte poteter, revne gulrøtter og kanskje makaroni til.

Skrevet

Hjemmelaget viltgryte med poteter og grønnsaker.

Skrevet

Hjemmelaget ertesuppe laget på pinnekjøttrester og -kraft. Mmmm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...