Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enten blir det wrap med kalkunrester eller så blir det gratinerte nachos med kalkunrester. Begge deler er godt, så jeg skal rett og slett høre hva mannen har mest lyst på.

Det ble wrap. Og i morgen blir det hjemmelaget pizza med edamer-rester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha spagheti med tomatsaus og pølsebiter når mannen kommer fra jobb, og ferske reker med loff, majones og sitron i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pastagrateng med brokkoli, paprika, spinat og tomatsaus. Og salat. Begynner å bli sulten, tror jeg får begynne med matlaginga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

piaf, er du kokk eller noe? De middagene dine ser fabelaktig gode ut på trykk. :ler:

Vi skal ha laksekoteletter med poteter, brokkoli og kesam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Lurte fælt på hva vi skulle ha til middag i dag, men endte til slutt opp med hjemmelaget pizza. Tror det blir namnam. Skal til og med lage litt ekstra så samboeren har i fryseren når jeg jobber overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

piaf, er du kokk eller noe? De middagene dine ser fabelaktig gode ut på trykk.  :ler:

:)

Neida, langt fra kokk, bare glad i å lage mat (og glad i å tenke på og snakke om mat...)

Men kanskje er det, som du antyder, å skrive (om maten) jeg er best til? :ler: Skal faktisk ikke se bort fra det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Pizza Grandiosa. 1 vanlig til datteren og en med Pepperoni til sambo og meg. Jeg hadde masse ruccolasalat på og det var kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...