Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag skal vi til mamma og pappa og spise pizza :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitron- og hvitløksmarinert kylling, med potet/pastinakk/sellerirotmos og blandet grønn salat.

Og mens kyllingstykkene marinerer, koker jeg kraft på kyllingskroget (til senere bruk). :)

Skrevet

Hjemmelaget chili con carne med salat, rømme og guacamole. Iskrem med varm sjokoladesaus til dessert.

Skrevet

Prinsessa og jeg tar hver vår pose med nudler tipper jeg i dag. Ingen andre hjemme her i dag.

Skrevet

wok eller pizza fra dollys..spørs hva jeg orker denne søndagen :)

Skrevet

Lammekoteletter og hummus. Har ikke fått tak i vannmelon for å lage vannmelon- og fetaostsalaten vi vanligvis har til, så får rote rundt i grønnsaksskuffen for å finne noe å lage tilbehør av. :forvirret:

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Ferske fiskekaker med purreløk, grønnsakstuing, råkost, kokt broccoli og poteter med smeltet smør. Nam!

Skrevet
Lammekoteletter og hummus. Har ikke fått tak i vannmelon for å lage vannmelon- og fetaostsalaten vi vanligvis har til, så får rote rundt i grønnsaksskuffen for å finne noe å lage tilbehør av. :forvirret:

Vil du dele oppskriften på vannmelon- og fetaostsalat?

Skrevet
pasta med bacon og ost /urtesaus.

dette var da meg....

Skrevet

Her blir det løvbiff med ris og salat om ei lita stund.

Gjest lillelou ikke innlogget
Skrevet

Her blir det pinnekjøtt, vossakorv, kålrabistappe og mandelpoteter fra Oppdal. Kom over pinnekjøtt og klarte ikke å dy meg... :rodme:

Gjest Isabellas
Skrevet

Kylling med curry, ris og skal adde noe chili på en eller annen måte...

Skrevet

Koteletter og... umm ikke helt sikkert hva jeg skal ha til ennå? ;)

Skrevet

I går: gryterett med salat og ris. Brød til.

I dag: skinkestek, kokte poteter, gulrøtter og broccoli, bernaise saus og flatbrød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...