Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke enda.. Barna vil ha suppe, så da blir det nok muligens det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går ble det hvalkjøtt, skåret i løvtynne skiver, stekt og servert med hjemmelaget potetsalat.

I dag skal jeg ut å spise med en venninne. :)

Skrevet

Hjemmelaga lapskaus fra bunnen av. (Til og med saltet kjøttet selv for tre dg siden) Namm namm det blir godt :)

Skrevet

Pannekaker og hjemmelaget blåbærsuppe.

Skrevet

Gratinert fiskepudding med grønnsaker

Skrevet

Lettsaltet torsk, kokte poteter og hjemmelaget kålrabistappe. :)

Skrevet

pasta,gresk salat, og hvitløsbagutter. Daimkake fra fryseren og te til dessert som jeg sitter å koser meg med nå :sikle:

Skrevet
Gratinert fiskepudding med grønnsaker

Rester :forvirret:

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Wow, så spennende Piaf!

Jeg har lest gjennom mange av middagene her inne nå men har kveldsvaktuke og må ha med noe på jobben som er ferdig til å varmes i mikroen.. Ikke så spennende nei. Ender oftest opp med pasta og tunfisk, fiskekaker, pølser eller lignende. Blæh. Har også spist meg gjennom hele Fjordland-kolleksjonen og ikke minst frysedisken. Tror jeg begynner på Fjordland igjen i dag...

Skrevet

Middagen i dag blir hjemmelaget italiensk kyllinggryte (tatt opp fra fryseren), og pavlova med bringebær til dessert.

Skrevet

I går var det osteschnitzler med stekte poteter, kokt broccoli, tomater, champignon og bearnaisesaus. I dag er vi invitert til søsteren på pizza.

Skrevet

idag blir det hjemmelaget broccolisuppe. men fikk sinnsykt lyst på pannekaker også da.....

Skrevet

Sen middag i dag, men det blir sauteskiver av svin, servert med ris og karrisaus - og stekt sopp,løk og squash......

Skrevet

I dag blir det fårikål:) Det er godt, så jeg gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...