Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det blir sen middag i dag, så da lager vi etter planen en lett og rask pasta: Fullkornsspaghetti, brokkoli, rødløk, hvitløk, chili, oliven, middelhavsansjos og parmesan. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag ble det kyllingsuppe. Oppskriften fikk jeg fra matklubben her inne..

Skrevet

Rask middag etter lang kjøretur fra Stavanger: grillet kylling med pommes noisettes og en enkel salat til.

Skrevet

I dag hadde vi svinesnitzler med poteter, grønnsaker og bernaisesaus.

Skrevet

Hjemmelaget pizza fra fryseren med salat til.

Skrevet

Spiser alene i dag, så jeg lager en omelett med litt forskjellig i (får ta en titt i kjøleskapet). Hjemmelagede brownies til dessert.

Skrevet

I dag blir det Kjøttboller med makaroni, broccoli, og blomkål +en eller annen saus :smile:

Skrevet

Fiskegryte med fersk uerfilet, herm. tomater, div. andre grønnsaker, crème fraîche og brun basmatiris.

Skrevet

I dag blir det lammefrikasè. Har aldri laget det før, så det blir spennende. Liker å prøve noe nytt av og til. :)

Skrevet

Etter ønske fra mann og barn: Kjøttkaker i brunsaus med ertestuing.

Skrevet

Driver i dette øyeblikk og lager grønnsakssuppe med noen pølsebiter oppi. Enklere kan det ikke bli :)

Skrevet

Taco, med HARDE skjell :sjarmor:

Skrevet

Kapteins fylte torsk, ris, kokt broccoli, salat, rømme og sweet chili saus.

Skrevet

Skulle lage wok med kylling men etter masse hyl fra sønn som får tenner hadde mamma hodepine og satt på en grandis.. :)

Skrevet

Wienerpølser i lompe til meg og sambo. Kyllinglår med makaroni til prinsessa.

Skrevet

Ovnsstekte, marinerte kyllinglår med ris, dampet brokkoli og bretagnesaus til. :sikle:

Skrevet

I dag ble det fiskepinner i kantina på universitetet.... Det sklei jo ned på et vis....

Men nå har jeg akkurat spist hjemmelagd brød med masse godt pålegg pluss masse iskald melk, og det var minst syv hakk bedre! :mrgreen:

Skrevet

I dag ble det en pose med frossen thai mat, smakte greit nok, men var fryktelig sterk... Tror ikke jeg kjøper denne noe mer :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...