Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I kveld skal jeg ut med venninner og spise - så det vites ikke nøyaktig hva i skrivende stund :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harry-mat :ler:

Dvs indrefilèt av okse, fløtegratinerte poteter, peppersaus og grønnsaker.... ;)

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget boeuf bourguignon med tagliatelle eller hjemmelaget potetmos (klarer ikke å bestemme meg).

Skrevet

Grillede lakseskiver med sitronbåter, matyoghurt og salat av Puy-linser, tomater, rødløk, ramsløk, bladpersille og sennepsvinaigrette.

Dessuten blir det nok et par stykker plommepai fra i går til dessert. ;)

Gjest gjesten
Skrevet
I dag blir det hjemmelaget boeuf bourguignon med tagliatelle eller hjemmelaget potetmos (klarer ikke å bestemme meg).

Ja, livet et hardt når man velge mellom to goder :ler:

(blir forøvrig biff med en variant av soppstuingen din her idag + multekrem til dessert. Mye multer i fjellet i år).

Skrevet

Krabben i fiskedisken så så fristene ut da jeg var og handlet før i dag, så da blir det krabbe, loff med sitronmajones.

Skrevet

Tortilla hos en venninne i dag. Gleder meg!

Skrevet

Vi har kjøpt reinsdyrkjøttdeig som vi skal lage karbonader av i dag.

Tilbehør blir improvisert saus (kantareller, aromasopp, einebær, sjy, crème fraîche, soyasaus...), blomkål, rosenkål, rørte tyttebær og potetmos av nypoteter og sellerirot. :)

Skrevet

I dag blir det tapas. Vi skal bl.a. ha god chorizo og salami (tatt med hjem fra Frankrike), oster, frittata, oliven, spanske pepperpoteter ++

Skrevet

Rester fra taco i går. Er derimot syk, så det spørs om jeg orker middag.

Skrevet

Stekt flest, poteter og kålstuing.

Skrevet

Skal hjem til foreldrene mine og spise, så vet ikke hva det blir.

Skrevet

Idag blir det klassisk lammestek med hvitløkspotetmos, smørdampede rotgrønnsaker og deilig saus av stekesjy! Nam:)

Skrevet

Har tatt opp marokkansk kyllinggryte med yoghurt og sitron (matklubben :) ) fra fryseren, så det blir det med ris eller couscous til. Og litt salat (det jeg finner i skap og kjøleskap...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...