AnonymBruker Skrevet 4. august #57221 Skrevet 4. august I dag ble det spaghetti all'amatriciana, og desserten utsatt fra i går: pærer posjert i rødvin med kanel, vanilje og stjerneanis, pluss vaniljeis og litt revet mørk sjokolade. Anonymkode: ad006...80d 2 1
C-girl Skrevet 4. august #57222 Skrevet 4. august Jacobs baconpølser servert i hjemmelagde pølsebrød 1
Stacy__ Skrevet 5. august #57223 Skrevet 5. august I går: Freezer surprise: Fiskepinner til eldstemann, kyllingvinger og pommes frites, noen kyllingnuggets til oss foreldre. 1
Frøkenfryden Skrevet 5. august #57225 Skrevet 5. august Jeg er jo redde-rester-fantast, så det blir resten av hokkaidogresskarsuppa. Og litt brød, og en ovnsomelett som redder litt sliten vårløk og en eggehvite-dunk som aaaldri blir tom🤪 1
MarianneE Skrevet 5. august #57226 Skrevet 5. august Til HusetsHerre: Lungemos, kokte poteter og rødbeter. Til Ungen og meg: Poteter fra samme kjelen, stekt laks, rester av blomkål og brokkolini 2
Stacy__ Skrevet 6. august #57227 Skrevet 6. august Kylling wraps: stekt kyllingfilet, ruccula, agurk, tomat, mais og guacamole i grov tortilla lefse med litt dressing på. Enkelt og god hverdagsmat. 1
Hunter7 Skrevet 6. august #57229 Skrevet 6. august Aftensmat i form av brød, mye godt pålegg, og en rest ertesuppe fra mandag. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #57230 Skrevet 7. august Stekte gulrotpletter/kaker med vårløk, hvitløk, koriander, spisskummen, chilipulver, valnøtter og feta, bundet sammen av et par egg, hvetemel og kikertmel. Rømmesaus med revet agurk og grønn salat med avokado til. Anonymkode: ad006...80d 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #57232 Skrevet 7. august Vi laget wraps med kylling som var marinert, strimler med kål, gulrot og paprika..og hadde tzastiki. Veldig enkelt og godt. Anonymkode: 79e1f...31f
Stacy__ Skrevet 9. august #57234 Skrevet 9. august I dag hadde vi langtidsmørnet indrefilet med fløtegratinerte poteter, dampet brokkoli og bearnaisesaus. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #57235 Skrevet 10. august I dag har jeg laget søndagspizzaer, med langtidshevet knafri bunn og tre ulike toppinger: Margherita med norske flerfargede cherrytomater, bøffelmozzarella og basilikum Hvit pizza med tynnskåret løk, CF, frisk timian, comté, kantareller og bacon Tomatsaus, feta, ny rødløk, rød og gul paprika, tyrkiske lammekjøttboller (med kanel, rosiner, pinjekjerner og chiliflak) og finhakket persille og revet sitronskall drysset på etter steking Anonymkode: ad006...80d 1
Frøkenfryden Skrevet 10. august #57236 Skrevet 10. august Spist pizza ute, Detroit style-pizza med masse sopp🥰 1
Brunhilde Skrevet 10. august #57237 Skrevet 10. august Nakkekotelett stekt lenge sammen med sopp, soyasaus og fløte. Ris og mais ved siden av. 2
Hunter7 Skrevet 12. august #57238 Skrevet 12. august Tarte flambée fra Alsace-regionen/Elsässer Flammkuchen - med crème fraîche-saus, løvtynt skåret hvit løk, og bacon. Aldri laget det selv før, men det gikk overraskende bra. 1 1
Brunhilde Skrevet 13. august #57239 Skrevet 13. august Hunter7 skrev (10 timer siden): Tarte flambée fra Alsace-regionen/Elsässer Flammkuchen - med crème fraîche-saus, løvtynt skåret hvit løk, og bacon. Aldri laget det selv før, men det gikk overraskende bra. Det er utrolig godt. Jeg pleier å ha på tynne skiver purre når jeg spiser den, sikkert ikke autentisk, men veldig godt. 1 1
Hunter7 Skrevet 13. august #57240 Skrevet 13. august Brunhilde skrev (8 timer siden): Det er utrolig godt. Jeg pleier å ha på tynne skiver purre når jeg spiser den, sikkert ikke autentisk, men veldig godt. Jeg har ofte opplevd å få finsnittede purreringer på flammekaka når jeg har bestilt den på restaurant i Tyskland, så litt autentisk må det vel være 😃 Ellers er vårløk også vanlig. Idag blir det butterdeigspai med karamellisert løk, eple, valnøtter, og vellagret cheddar. Trur eg … 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå