Frøkenfryden Skrevet 20. april #56561 Del Skrevet 20. april SVK skrev (36 minutter siden): Gleder meg🥰 Stri uke så dette var nydelig♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #56562 Del Skrevet 21. april Tomatsuppe med fullkornsmakaroni og egg. Anonymkode: 4181a...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. april #56563 Del Skrevet 22. april Chorizopølser, rester av gårsdagens kylling og potetstappe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. april #56564 Del Skrevet 22. april Jeg ryddet litt i fryseboksen for å få plass til en iskake, og da fant jeg sannelig en boks med japans curry. Det blir middagen i dag, og så er en av ukas vegetardager i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 23. april #56565 Del Skrevet 23. april Hjertefiskekaker med ertepurè og rørte tyttebær 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. april #56566 Del Skrevet 23. april Stekt fint strimlet squash og sjalottløk, tatt på creme fraiche, melkeskvett og parmesan. Stekt chili-og hvitløksscampi til☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. april #56567 Del Skrevet 23. april Jeg lagde opp noen porsjoner stekt ris sist jeg lagde, og i dag spise jeg en av dem. Og en KvikkLunsj til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april #56568 Del Skrevet 28. april Kyllingfilet og biff marinert, potetbåter, stekt paprika og rødløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. mai #56569 Del Skrevet 1. mai Kjøtt i mørket, eller sosekjøtt som noen kaller det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 1. mai #56570 Del Skrevet 1. mai Svinekoteletter med poteter, surkål og tyttebærsyltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #56571 Del Skrevet 1. mai Blomkål og brokkolisuppe. Anonymkode: 4181a...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. mai #56572 Del Skrevet 2. mai I dag spiste jeg den siste porsjonen med stekt ris fra fryseboksen, så nå må jeg visst lage både det og curry så jeg har litt å ta av fremover. Jeg liker mine hjemmelagde "Fjordlandmiddager", de sparer meg for mye tid. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #56573 Del Skrevet 2. mai Fullkornsspaghetti med ferske reker, fennikel, tomater, chili, hvitløk, bladpersille og sitronbåter - ute i solen! Med et lite glass iskald Pouilly-Fumé til. Anonymkode: ad006...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mai #56574 Del Skrevet 3. mai Appen til Meny foreslo hamburger på lørdag. De burgerene så så digg ut at vi tar burger i dag. Anguskjøtt, gugge og tjukke skiver cheddar ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 3. mai #56575 Del Skrevet 3. mai Hjemmelaget pizza med pepperoni, Peppe's kjøttboller og rødløk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. mai #56576 Del Skrevet 3. mai Resten av pizzaen jeg lagde 1. mai, det var akkurat like godt i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 3. mai #56577 Del Skrevet 3. mai Kyllingvinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai #56578 Del Skrevet 4. mai Skulle lage noe godt til foreldrebesøk i går, men en stresshodepine kom i veien. De fikk pizza fra Peppes, men jeg slo til med hjemmelaget salat til. Alle ble fornøyde👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai #56579 Del Skrevet 4. mai Brunhilde skrev (13 timer siden): Resten av pizzaen jeg lagde 1. mai, det var akkurat like godt i dag. Tviler ikke, så så god ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 4. mai #56580 Del Skrevet 4. mai Entrecôte m/potet, saus, erter og stekt paprika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå