MarianneE Skrevet 7. april #56541 Del Skrevet 7. april Biryani med lam og kylling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #56542 Del Skrevet 7. april I dag laget vi lasagne, med grønn salat til. Anonymkode: ad006...80d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reisejenta Skrevet 7. april #56543 Del Skrevet 7. april Hjemmelaget pølsegrateng med makaroni og mye restegrønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #56544 Del Skrevet 7. april Tomatsuppe med egg og makaroni. Anonymkode: 4181a...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. april #56545 Del Skrevet 8. april Hamburger med brioche-brød og gugge(ketchup, sennep og majones blandet sammen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #56546 Del Skrevet 8. april Salat! 🥗 Anonymkode: 4181a...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. april #56547 Del Skrevet 9. april SVK skrev (19 timer siden): Hamburger med brioche-brød og gugge(ketchup, sennep og majones blandet sammen). Gugge ❤️ Her er det pizza: Ferdig bunn og alle tar det de vil ha på. Vi har rester av peppes kjøttboller, chorizo, skinke ol så jeg kaller det pizzaverksted 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #56548 Del Skrevet 9. april Purésuppe av gulrøtter, røde linser og kokosmelk, med frisk ingefær, chili, hvitløk, fennikelfrø og koriander. Knafrie rundstykker med smør til. Anonymkode: ad006...80d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #56549 Del Skrevet 12. april Kyllinglår med ris og litt salat. Anonymkode: 15a71...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 12. april #56550 Del Skrevet 12. april Jeg hadde så lyst på reker, men de var så stusselige, de få som var tilbake på butikken at jeg ikke syns de var verd 199 kroner for en kilo, så det ble en osteomelett i stedet for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #56551 Del Skrevet 12. april Pasta med rød pesto, næringsgjær, cashewnøtter og frø. Salat til. Anonymkode: 4181a...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #56552 Del Skrevet 19. april - I går: Hjemmelagde fiskekaker av fersk lysing, med båtpoteter, litt babyleaf-salat, enkel salsa av friske tomater og chiliflak og tartarsaus av hjemmelaget majo, lettrømme og kapers. - I dag: Takeaway-pizza (italiensk tynn bunn fra vedovn) Anonymkode: ad006...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 19. april #56553 Del Skrevet 19. april Det ble langwiener i dag. Prøvde meg på pølsene til Åkeberg-Skoglunn, og konkluderer med at de nok passer bedre for personer som har en litt annerledes gane enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. april #56554 Del Skrevet 19. april Sommerruller. En med kyllingkjøttdeig og en med laks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 19. april #56555 Del Skrevet 19. april Samosas fyllt med poteter og mange deilige krydderier og slikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. april #56556 Del Skrevet 19. april Gul torskecurry med paprika, søtpotet, gulrot og vårløk. Fullkornsris til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. april #56557 Del Skrevet 20. april Taco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. april #56558 Del Skrevet 20. april På besøk hos en venn av oss. Min Mann og han lager hjemmelaget pasta og en ragu med oksekjøtt som står og putrer mange timer. Jeg får drikke cremant og gjøre ingenting, deilig! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. april #56559 Del Skrevet 20. april 7 minutter siden, Frøkenfryden said: På besøk hos en venn av oss. Min Mann og han lager hjemmelaget pasta og en ragu med oksekjøtt som står og putrer mange timer. Jeg får drikke cremant og gjøre ingenting, deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reisejenta Skrevet 20. april #56560 Del Skrevet 20. april (endret) I dag blir det pasta med ferske kamskjell i en saus av smør, sitron og hvitvin. Masse bladpersille, pinjekjerner og parmesan på toppen. Endret 20. april av Reisejenta 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå