Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hørtes digg ut . Nede for telling med covid så blir Fjordland eller rett i koppen her i dag. 

Anonymkode: 15bb0...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag spiste jeg:

Pasta med blåmuggost-saus, bacon, løk og asparges 🤩🤩🤩🤩

Anonymkode: 352ba...724

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag (eller i går om du vil pirke) prøvde jeg Fjorlands pinnekjøtt, og jeg ble positivt overrasket. Det kommer selvsagt ikke i nærheten av "the real deal", men sammenliknet med ribbe og fårikål, der de går fullstendig på trynet, var dette anstendige greier. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant en pakke med spicy kyllingnuggets på Rema, de så spennende ut, så det blir kyllingnuggets med båtpoteter, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nudlene fra rema 1000 , med biffsmak...i varmt vann fra toalettets vask...la det gjerne stå i et halvt minutt....altså nudlene i vann..ikke toalettet.p 

litt loff som dipp...joda..helt greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tik tok pasta (baked feta) i går, paprika suppe og ostetwister i dag, sashimi i morgen. 

Anonymkode: 4181a...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rest oppvarmet moussaka av kjekjøttdeig, aubergine og squash, en bit focaccia med rosmarin, og en diger gresk salat der jeg i tillegg til tomat, agurk, rødløk, oliven og feta brukte litt granateplekjerner, siden jeg hadde igjen etter helgen. 

Godt!

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wienerpølser i loff, ikke pølsebrød og ikke lompe, men i loff, slik jeg fikk wienerpølser servert da jeg var barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene hjemme om dagen og jobber samtidig intensivt mot en deadline, så jeg benytter anledningen til å tømme fryseren for smårester - fint med hjemmelaget ferdigmat fra fryseren. 

I dag: En rest ferdigstekt andebryst og en rest rødbetpuré, pluss dampet brokkolini og ovnsstekte morenepoteter. Har til og med tint en liten bit pærekake til dessert - bare velstand. :ler: 

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 hours ago, Brunhilde said:

Wienerpølser i loff, ikke pølsebrød og ikke lompe, men i loff, slik jeg fikk wienerpølser servert da jeg var barn.

Det har en jeg kjenner en dag i uken på jobb. Hatt i alle år. 

Anonymkode: 4181a...809

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min middag i går var suppe av hokkaidogresskar, søtpotet, litt vanlig potet, løker, ingefær og chili. Med kraft og fløte. Kokt egg oppi ved servering☺️

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...