Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stekt kyllingfilèt med potetkuler og hjemmelaget coleslaw.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Marinerte kyllinglår, ris og en deilig tomat/linsesalat som jeg har fått oppskrift på her på KG!

Skrevet

Foreløpig har jeg bare laget en posesuppe som vi kjøpte da vi var i Tyrkia... buljong med makaroni og noen små kjøttbiter :-? Satser på å lage noe mer fredagsvennlig til Idol :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Fersk kokt torsk med flesk, poteter, gulrøtter og flatbrød

Skrevet

Idag går vi for en lett og enkel favoritt fra Jamie Oliver: Spaghetti med tomat, ruccola, chili, hvitløk og kalamataoliven.

Skal egentlig serveres med parmesan, med jeg synes oppsmuldret chèvre er vel så godt - passer bra til bitterheten i ruccolaen. Og så får chèvren retten til å se ekstra italiensk ut: Rød, grønn og hvit! :ler:

Skrevet

I dag blir det hotte kyllingvinger, maiskolber og potetbåter med hjemmelaget ristet hvitløksdip.

Skrevet
Foreløpig har jeg bare laget en posesuppe som vi kjøpte da vi var i Tyrkia... buljong med makaroni og noen små kjøttbiter :-? Satser på å lage noe mer fredagsvennlig til Idol :-)

Jada, lagde calzoner :-)

I dag skal vi rett og slett spise nybakt brød (som står til heving nå) med godt pålegg :-)

Skrevet

Bestillte pizza fra Spice idag. Håper den er god.. :roll:

Det var den IKKE..

Skrevet

Fersk pasta med champinjong- og bacon saus, med rødløk, soltørket tomat ++ i. Stekte asparges, salat og brød til.

Skrevet

Braiserte kyllingbryst i en saus av hvitvin, timian, dijonsennep og crème fraîche. Tilbehør blir kokte grønne asparges og ovnsbakte potetbåter.

Dessuten skal vi for en gangs skyld ha dessert: Krydderkokte pærer (frisk ingefær, nellikspiker, hel kanel og sitron) som vi laget igår, med pisket krem til. :sikle:

Skrevet

I dag blir det nok komper, ja.

Skrevet
Tikka Masala m/ tilbehør

Ble nettopp invitert bort på Thaimat i kveld, så da blir det Tikka Masala i morgen i stedet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...