Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste ukes plan:

Mandag: Thai fiskesuppe

Tirsdag: tagiatelle med pulled pork, sopp, og løk med salat til

Onsdag: fiskegrateng, potet og gulrot

Torsdag: Shepherds pie med lammekjøttdeig (+evt rester fra lammestek i helgen) gratinert med potetmos 

Fredag: hjemmelaget pizza

Lørdag: fisk av ett eller annet slag

Søndag: vet ikke 

Skrevet

Siden jeg tenker at denne tråden handler om dagens middag, så forteller jeg at i dag hadde jeg kyllingvinger med hjemmelagde chips, jalapeno poppers, løkringer og stekte tomater. 

Skrevet

I går hadde vi hjemmelaget pizza med biffstrimler, pepperoni, rødløk og sopp. Spiser restene i dag 👍

Anonymkode: ff9dd...8d0

Skrevet

Kjøttboller i hjemmelaget brun saus, poteter, gulrot, brokkoli, surkål og tyttebærsyltetøy. Eplekake med norske epler og vaniljeis ved siden av til dessert. 

Skrevet

Stappmett på fårikål i dag 😋 ble såpass mye at vi har rester i morgen. Syns den er bedre dagen etter også 😍 

• Liker 1
Skrevet

Ovnsbakt salmalaks, rømme og salat av puy-linser, tomat, rødløk og bladpersille med sennepsvinaigrette.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 2
Skrevet

Ovnsbakt torsk, potetmos med hvitløk, soyasmør, aspargesbønner, sukkererter og brokkoli

Anonymkode: f78b4...2d1

Skrevet
Summeer skrev (På 17.9.2022 den 17.54):

Neste ukes plan:

Mandag: Thai fiskesuppe

Tirsdag: tagiatelle med pulled pork, sopp, og løk med salat til

Onsdag: fiskegrateng, potet og gulrot

Torsdag: Shepherds pie med lammekjøttdeig (+evt rester fra lammestek i helgen) gratinert med potetmos 

Fredag: hjemmelaget pizza

Lørdag: fisk av ett eller annet slag

Søndag: vet ikke 

Dette er ikke ukesmenytråd.

Anonymkode: 4e9b7...f71

• Liker 2
Skrevet

Svinekotelett med ris og salat.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ovnsbakt salmalaks, rømme og salat av puy-linser, tomat, rødløk og bladpersille med sennepsvinaigrette.

Off topic, men jeg finner ikke Puy-linser lenger. :( Jeg pleide å kjøpe på Meny, men nå har min nærmeste sluttet å føre dem og grønnsaksbutikken har dem heller ikke. Noen tips om hvor man kan få kjøpt? 

Anonymkode: f6201...d91

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Off topic, men jeg finner ikke Puy-linser lenger. :( Jeg pleide å kjøpe på Meny, men nå har min nærmeste sluttet å føre dem og grønnsaksbutikken har dem heller ikke. Noen tips om hvor man kan få kjøpt? 

Anonymkode: f6201...d91

Helsekostbutikk: https://sunkost.no/manna-gronne-linser-du-puy

Skrevet

I dag hadde jeg kjøttkaker, brun saus, grønnsaker og poteter😊

Anonymkode: e0d82...a4e

Skrevet

Tacosalat med kyllingkjøttdeig 

Anonymkode: d64b7...315

• Liker 1
Skrevet

Jeg lager stekte nudler med løk, kål, gulrot, paprika og squash. Kutter opp en svinekotelett og blander i, pluss nudler og det jeg har av saus. Jeg gjør som @Arkana forslo i en annen tråd, bare "myker" nudlene opp i litt varmt vann, og koker dem ferdig sammen med de andre ingrediensene. 

Skrevet

Pasta og laks med saus av hvitvin, kremost, hvitløk, fløte og erter

Anonymkode: f78b4...2d1

• Liker 1
Skrevet

ble bare frokost blanding idag :)  barnet skulle spille kamp og spiste hos besteforeldrene, jeg kom senere hjem så rakk ikke og lage middag

Anonymkode: b10ed...ac8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...