Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bortimot tvunget igjennom at vi skal ut og spise i ettermiddag. Jeg vil ha blåskjell 

...men så kom det besøk av svigers som ble lenger enn tenkt og da de reiste måtte HusetsHerre og reise. Ungen og jeg ble kjapt enige om sushi og Foodora.

Endret av MarianneE
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pizza med bacon, chorizo, sopp, tomat og sorte oliven. Mange sorte oliven. Og rødvin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dutch baby ovnspannekake med ny rødløk, cherrytomater, tapaskjøttboller og chèvre. Grønn salat og kald rosé til i det nydelige været. :briller2:

Til dessert blir det sitronsorbet, vaniljeis og norske bringebær.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann skal lage asian-bbq-styleish nyretapp, med stekt portobellosopp og stekt sellerirot og bakte perlepoteter.

Dessert også.🤩 Sjokolademousse med moreller ved siden av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiserboss ut v huet før vi reiser på ferie, så i dag blir det bondeomelett med det vi har av grønnsaker, hvitløksbagetter og salat, tomat og sukkererter fra hagen

Anonymkode: f78b4...2d1

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pasta og hjemmelaget tomatsaus. 

Fylte en ildfast form med tomat, 0.5 rødløk, 1 spisspaprika, olivenolje og krydder. Satte formen i kald ovn og slo den på. Da ovnen nådde 300 grader slo jeg den av og lot den stå og godgjøre seg noen timer. Brukte potetstamper og moste den før jeg helte det over pasta. Jævlig godt rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag ble det libabrød med salat, tomat, jalapenos, falaffel og scriracchamajones. Veldig lettvint. Veldig godt og så ble det en vegetardag. :) Prøver å legge inn en eller to av dem hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegetarisk i solen: Ovnsstekte auberginebåter glasert med granateplesirup og honning, tahinisaus, og tabbouleh med tomater, granateplefrø, ny rødløk, persille, mynte, pinjekjerner og pistasjnøtter.

Et glass rød burgunder til - en drue som smaker bringebæraktig, og derfor passer veldig godt til granateple. :briller2:

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...