Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag er jeg helt tom for ideer, så det blir vel til at jeg raider fryseboksen og ser hva som frister. Jeg vet at jeg har vårruller og falafler liggende, så det blir nok en av delene. Eller kyllingvinger med ovnsstekte båtpoteter. Det er godt, det. 😄

Og så fant jeg en kjøttdeigrest, så dagens middag ble taco med kjøttdeig, tomater, jalapenos, sterk saus og godt med ost på. 

Endret av Brunhilde
Hva jeg EGENTLIG hadde til middag i dag.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til venner og mat bestilles. Jeg har valgt meg ulike dumplings og vårruller med and. Det ryktes at en flaske cremant også er på kjøl🤩

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å ta ostesnitsel i dag. Det var utsolgt, så jeg tok en råsjans og prøvde en veganersnitsel. Rar smak, men helt ok. Funket sammen med potetbåter og hamburgerdressing. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chana masala. Brukte en engelsk oppskrift, hvor man moser litt av kikertene for å få den kremete konsistensen. Finsnittet rød spisskål med granatepleeddik til. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Skal til venner og mat bestilles. Jeg har valgt meg ulike dumplings og vårruller med and. Det ryktes at en flaske cremant også er på kjøl🤩

Kos deg! :) Det virker som om du gleder deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brunhilde skrev (18 timer siden):

Kos deg! :) Det virker som om du gleder deg.

Takk! Gjorde det, og med rette. 🥰 God mat, spesielt ande-vårrull, og gode folk☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AprilRyan

I dag ble det kyllingsalat. Hadde noe dressing stående fra annen dag og så ble det litt forskjellige grønnsaker, bringebær, mozzarella og foccacia til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann skal lage fiskegryte med salma og skrei og mye grønnsaker. Ris og hjemmebakt fersk bagett til😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...