Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

I dag blir det medisterpølse med surkål og poteter. Skulle egentlig ha noe annet, men da jeg så at de hadde det i butikken nå, noe som har blitt et sjeldent syn i det siste, lot jeg ikke sjansen gå fra meg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FrankDrebin skrev (34 minutter siden):

I dag blir det medisterpølse med surkål og poteter. Skulle egentlig ha noe annet, men da jeg så at de hadde det i butikken nå, noe som har blitt et sjeldent syn i det siste, lot jeg ikke sjansen gå fra meg. :)

Hørtes godt ut.

Jeg gleder meg til det er sosisser på butikkene igjen :tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (49 minutter siden):

Hørtes godt ut.

Jeg gleder meg til det er sosisser på butikkene igjen :tommelopp:

Ja, dette var saker. Er lenge siden jeg har smakt sosisser, må ta et gjensyn i år tror jeg. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostesmørbrød med hamburgerrygg, ost og tomater. Oregano på toppen. Altfor sliten til noe annet i dag. Kald øl til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir pizza med tynn bunn fra pizzabakeren idag med sjampinjong, og skinke fordi ovnen er overfylt av rot fra kjøkkenskapene som vaskes, og organiseres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg spist benløse fugler helt teit navn,men veldig godt, ,med grønnsaker, saus og potetmos

Anonymkode: b10ed...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Innsikten

Middag ute på restaurant: 

- Biff med bearnesaus,  fløtegratinerte poteter og stekt sopp

- Panna cotta til dessert ;)

Utrolig godt med middag ute og barnevakt i blant. Evig takknemlig for besteforeldre som sitter barnevakt og gir meg dette etterlengtede pusterommet. :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingsuppe med masse grønnsaker. Surdeig focaccia, ikke prøvd det før så blir spennende å se😀.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herligt med langtilbered mat som bare tas ut av fryså, i dag kommer min søster og på menyen står pasta med Ragu av kjaker storfe. Med masse parmesan til! :) 

Pastaen har ikke vært fryst..... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, elien said:

Herligt med langtilbered mat som bare tas ut av fryså, i dag kommer min søster og på menyen står pasta med Ragu av kjaker storfe. Med masse parmesan til! :) 

Pastaen har ikke vært fryst..... 

Okse- og kalvekjaker er jo nydelig!!! :spise: Håper dere får det fint sammen over et utsøkt måltid.

Dagens meny her i huset blir etter gjennomgang av grønnsaksskuffen intet ringere enn grønnsaksquiche. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er planen ovnsbakt salmalaks, kokte små nypoteter med smør og dill, dampet blomkål, agurksalat og rømme.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter fire uker med ferie og masse digg mat, er vi tilbake til hverdagen. I går hadde vi soya- og honningmarinert laks med mango- og avokadosalat og villris, og i dag blir det denne fra Trines matblogg: https://trinesmatblogg.no/recipe/kylinggryte-med-poteter-og-paprika/. Hadde litt ekstra grønnsaker oppi og toppet det med lett creme fraiche. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...