Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Har lyst på typisk grillmat som grillribbe/ koteletter/ grillfilet... Vi ser hva Kiwi har å by på 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ut å kikke i - 50% diskene på nærbutikkene her, så blir det forhåpentligvis noe godt ut av hva jeg finner der 🤞🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det fylt kylling med kremost, basilikum & cherrytomater med braisert spinat & tagliatelle 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkoteletter, potet og endelig er brokkolisalaten du blander med creme fraiche dressing tilbake i butikken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i noen nydelige hvite asparges i butikken. Da blir det kokte asparges, hollandaisesaus, fersk baguett og spekeskinke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gryte med rotgrønnsaker, vårløk og pasta. Kokosmelk i, og ørret i biter de siste fem minuttene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant masse godt i datodisken i går, så i dag blir det marinert grillribbe til mannen, kylling til meg som jeg marinere selv, potetsalat, salatmix og fetaost. Alt på tilbud utenom fetaosten 👌

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen og jeg skal kjøpe oss sushi mens vi gjør et par ærend. Far skulle finne seg noe i kjøleskapet sa han. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dolmio Alforno pastasaus med biffdeig og spagetti, og mulig planer om pitabrød i kveld med gyros rester fra tidligere i uken :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det skalldyr og rosévin. Reker, sjøkreps og krabbeklør. Med fersk loff, avokado, majones og sitron til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelagede fiskekaker, poteter, hvit saus, gulrøtter, brokkoli, grønn paprika og løk på onsdag.

Spicy kyllingsuppe i går.

Svinekjøtt med sataysaus, ris og salat i dag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi har fått inn sommerprodukter igjen og i går fant jeg ananas og papayamarinerte kyllingoverlår så det blir middag i dag. Serveres med ris vil jeg tro, og en enkel salat

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hustrig vær ute og Korona = Ingen storming av barrikadene i dag. 

I stedet blir det svinefilet "sousvidet" med appelsinskall, nellik, stjerneanis + krydderier og urter, og så gitt stekeskorpe i panna. Servert med appelsinglaserte gulrøtter, epleterninger, og bringebær. Og kanskje litt frisee-salat. Inspirasjon herfra

Life is hell but we eat well ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spagetti. Prøvde Priors kyllingboller denne gangen. Fytterakker'n, Maxbollene var en delikatesse i forhold. Klok av skade blir det oppkutta wienerpølser neste gang, da vet jeg hva jeg får. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Restemiddag isted..

Nachoen smakte like digg i dag som i går 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på middag hos familie. Fikk langtidsstekt ribbestek med potetmos, grønnsaker og soppsaus. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...