Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

MarianneE

Har lyst på typisk grillmat som grillribbe/ koteletter/ grillfilet... Vi ser hva Kiwi har å by på 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ugresset

Ut å kikke i - 50% diskene på nærbutikkene her, så blir det forhåpentligvis noe godt ut av hva jeg finner der 🤞🤞🤞

Lenke til innlegg
Del på andre sider
marleneK92

Her blir det fylt kylling med kremost, basilikum & cherrytomater med braisert spinat & tagliatelle 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MarianneE

Sommerkoteletter, potet og endelig er brokkolisalaten du blander med creme fraiche dressing tilbake i butikken. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hut

Fikk tak i noen nydelige hvite asparges i butikken. Da blir det kokte asparges, hollandaisesaus, fersk baguett og spekeskinke. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Muskath

Gryte med rotgrønnsaker, vårløk og pasta. Kokosmelk i, og ørret i biter de siste fem minuttene. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ugresset

Fant masse godt i datodisken i går, så i dag blir det marinert grillribbe til mannen, kylling til meg som jeg marinere selv, potetsalat, salatmix og fetaost. Alt på tilbud utenom fetaosten 👌

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MarianneE

Ungen og jeg skal kjøpe oss sushi mens vi gjør et par ærend. Far skulle finne seg noe i kjøleskapet sa han. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
elien

Dolmio Alforno pastasaus med biffdeig og spagetti, og mulig planer om pitabrød i kveld med gyros rester fra tidligere i uken :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hut

I dag blir det skalldyr og rosévin. Reker, sjøkreps og krabbeklør. Med fersk loff, avokado, majones og sitron til. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kruset

Hjemmelagede fiskekaker, poteter, hvit saus, gulrøtter, brokkoli, grønn paprika og løk på onsdag.

Spicy kyllingsuppe i går.

Svinekjøtt med sataysaus, ris og salat i dag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MarianneE

Kiwi har fått inn sommerprodukter igjen og i går fant jeg ananas og papayamarinerte kyllingoverlår så det blir middag i dag. Serveres med ris vil jeg tro, og en enkel salat

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Athena79

I dag blir det hjemmelaget blomkålsuppe. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hunter7

Hustrig vær ute og Korona = Ingen storming av barrikadene i dag. 

I stedet blir det svinefilet "sousvidet" med appelsinskall, nellik, stjerneanis + krydderier og urter, og så gitt stekeskorpe i panna. Servert med appelsinglaserte gulrøtter, epleterninger, og bringebær. Og kanskje litt frisee-salat. Inspirasjon herfra

Life is hell but we eat well ...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FrankDrebin

Spagetti. Prøvde Priors kyllingboller denne gangen. Fytterakker'n, Maxbollene var en delikatesse i forhold. Klok av skade blir det oppkutta wienerpølser neste gang, da vet jeg hva jeg får. :P 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lsklars

Restemiddag isted..

Nachoen smakte like digg i dag som i går 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Brunhilde

Burger - på kafé. Koselig å kunne spise ute igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ugresset

Var på middag hos familie. Fikk langtidsstekt ribbestek med potetmos, grønnsaker og soppsaus. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...