Gjest piaf Skrevet 7. mars 2005 #5181 Skrevet 7. mars 2005 Omelett med bacon, sopp, purre og squash - og salat ved siden av.
søndagsengel? Skrevet 7. mars 2005 #5182 Skrevet 7. mars 2005 Hjemmelagde hamburgere med masse tilbehør!
Arkana Skrevet 7. mars 2005 #5184 Skrevet 7. mars 2005 Middagen i dag er hakkebiffer i brun saus med hjemmelaget potetmos og stekte grønnsaker (squash, gulrot, babymais og løk).
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #5186 Skrevet 7. mars 2005 Pannekaker med bacon og tyttebær syltetøy..jordbær syltetøy til gubben :o Tyttebær syltetøy på pannekakene altså?? Er det godis? :o Bacon og jordbærsyltetøy, javisst! Men tyttebær.. Har aldri hørt om det før jeg :o Men helst liker jeg pannekaker med lønnesirup Bacon vsa, også disse med masser av deilig lønnesirup ovenpå! Salt og søtt sammen, Nam!
Gjest Queenblue Skrevet 7. mars 2005 #5187 Skrevet 7. mars 2005 I dag ble det lettvint og forskjellig: Medisterkaker på brødskiva til minstemann Pizza til meg og eldstemann Spagetti a la capri til mannen.
Gjest Emera Skrevet 7. mars 2005 #5188 Skrevet 7. mars 2005 I kveld skal jeg på ost og kjeks hos en venninne. Koselig og nydelig!
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #5189 Skrevet 7. mars 2005 Sannelig om jeg vet....enten litt finnbiff og potetmos (rester fra i går) hvis ikke ulven har spist opp alt, ellers blir det nok bare brød og pålegg.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #5191 Skrevet 7. mars 2005 :o Tyttebær syltetøy på pannekakene altså?? Er det godis? :o Bacon og jordbærsyltetøy, javisst! Men tyttebær.. Har aldri hørt om det før jeg :o Men helst liker jeg pannekaker med lønnesirup Bacon vsa, også disse med masser av deilig lønnesirup ovenpå! Salt og søtt sammen, Nam! Tyttebærsyltetøy eller jordbærsyltetøy på pannekaker?!!!!! Blåbær er da det normale!!!!
smil Skrevet 7. mars 2005 #5192 Skrevet 7. mars 2005 Enig i at blåbær er det normale, men tyttebær og rømme er også godt. Blir nesten dessert det da... I dag spiste vi blomkål- og broccolisuppe. Orket ikke å ordne ordentlig middag i dag. Er syk.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #5193 Skrevet 7. mars 2005 Enig i at blåbær er det normale, men tyttebær og rømme er også godt. Blir nesten dessert det da... I dag spiste vi blomkål- og broccolisuppe. Orket ikke å ordne ordentlig middag i dag. Er syk. nei nå gir jeg meg ennå over!!!!!!! Blander vi tyttebær og rømme også nå! :o Joda, blåbær er hva som er mest vanlig tror jeg :-) Her i norge da
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #5194 Skrevet 7. mars 2005 I kveld skal jeg på ost og kjeks hos en venninne. Koselig og nydelig! HA - HA! Bare en unskyldning til å drikke seg full på vin på en hverdag!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #5195 Skrevet 7. mars 2005 Laks med kokte poteter, agurksalat og rømme. OJOJOJOJOJOJOJOJJOJOJOJ!!!!!!
Gjest Catwoman Skrevet 7. mars 2005 #5198 Skrevet 7. mars 2005 Tyttebær syltetøy på pannekakene altså?? fleskepannekaker med tyttebærsyltetøy er vel ganske vanlig?
Gjest rabrabara Skrevet 7. mars 2005 #5199 Skrevet 7. mars 2005 Kyllingfileter vendt i egg, litt sennep, mel og ost med parmesankremet ris og grønnsaker. Viiiiiin!
Arkana Skrevet 8. mars 2005 #5200 Skrevet 8. mars 2005 I dag feirer vi Mammas bursdag og skal spise deilig indisk mat på restaurant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå