Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Matgilde med verdens beste naboer: Boeuf Bourgignon og pappardelle til middag og hjemmelagde brownies med vanilijeis til dessert.

(Helt Korona-konformt - vi var bare tre stykker ved bordet)

Lagde gryteretten ferdig på fredag, og så var det bare å varme den sakte opp i går, samt koke pastaen. Jeg synes gryteretter ofte smaker best neste dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biff bourguignon med ris til. Skikkelig høstmiddag mens regnet pisker mot rutene og det stormer ute. 

Endret av Hut
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiskegrateng (god gammaldags fra Findus..), med makaroni og råkostsalat med gulrøtter, eple, og fennikel. 

Anonymkode: 9ef0b...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var lørdagens rester av boeuf bourgignon'en historie. I dag servert med saltpoteter til. Desserten bestod av cannoli fra den italienske delikatesse-handleren på gategjørnet og kaffe. 

Jeg er velsignet med to særs matglade venner som til stadighet sender melding på morgenen og lurer på hva dagens "meny" er. 
Et felles måltid noen ganger i uka er en av de få positive tingene med Covid-19 og hjemmekontor. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Curry med strimlet svin, eple, brokkoli, sopp, rødløk, og sukkererter. Ris til. 

Anonymkode: 9ef0b...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Hunter7 skrev:

Og der var lørdagens rester av boeuf bourgignon'en historie. I dag servert med saltpoteter til. Desserten bestod av cannoli fra den italienske delikatesse-handleren på gategjørnet og kaffe. 

Jeg er velsignet med to særs matglade venner som til stadighet sender melding på morgenen og lurer på hva dagens "meny" er. 
Et felles måltid noen ganger i uka er en av de få positive tingene med Covid-19 og hjemmekontor. 

Høres fantastisk ut. Både maten og selskapet! ❤

Spørs om mitt selskap til middagen blir like fornøyd med laksepanne med grønnsaker og creme fraiche. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, MarianneE skrev:

Høres fantastisk ut. Både maten og selskapet! ❤

Spørs om mitt selskap til middagen blir like fornøyd med laksepanne med grønnsaker og creme fraiche. 

Husets Herre jobber overtid så Ungen og jeg tar og varmer opp rester fra fryseren istedenfor og så tar vi laksen på torsdag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...