Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagens middag var vegetarburger, soyapølser, bakt potet og bernaisesaus. :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julaften: Grøt til sen lunsj, digert koldtbord til kvelds etter pakkeåpningen.

I dag: Kalkun med stuffing, mais, rosenkål, kål-/gulrotstuing, fløtegratinerte poteter og Mammas gode saus. Crème brulée til dessert.

Skrevet

Fondue (oksekjøtt, masse grønnsaker, ulike sauser, salat, rundstykker og potetgull)

Skrevet

I dag er det ribbetid.. Kjenner allerede jeg kommer til å bli stappmett...

Gjest Anonymous
Skrevet
Ut og spise :-)  

I dag har jeg lyst på fisk tror jeg.

Grillet tunfisk eller sjøtunge kanskje?

Åååå! Sjøtunge er så godt! Har i fryseren men venter til sambo drar til Thailand på torsdag :o . Nifst med jordskjelvet. Sjøtunge sprøstekt i hvitløk og smør. NamNam!

I dag skal vi ha taco. Glad for at julematen er finito. Spist masse kaker, men maten har andre fått.

Skrevet

I dag er vi invitert bort og det står kalkun på menyen. Gleder meg veldig! Tror det er 2 år siden sist jeg spiste kalkun.

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag har vi to store biffer, bakte poteter, soppstuing, rømme med sprøstekt bacon og peppersaus.

I går hadde vi Indisk.

Vi er ikke noe glad i julemat noen av oss, det får bli med julaften.

Skrevet

Finnbiff med poteter og rosenkål :-? Iskake til dessert.

Skrevet

I dag får jeg jentene på besøk, og vi skal spise fingermat, men er ikke helt sikker på hva...

Skrevet

Idag blir det skikkelig hybelmat. Fiskegrateng ala micro

Skrevet

I går og i dag ble/blir det rester av den deilige kalkunmiddagen fra 1. juledag. Sjokoladefondue til dessert.

Skrevet

Kyllingfilèt med saus og potetkuler. Nammenam :sikle:

Gjest Anonymous
Skrevet

Smalahovudar, surkål, sossier og blodpudding. Det skled ned gitt, selv om det er jul.

Skrevet

vi gjorde det enkelt. Fikk bordgrill i julegave så da grillet vi kyllingfilet, kokte tagliatelle og fant hvitvinssaus i fryseren.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Indrefilet med fløtegratinerte poteter,blomkål,brokkoli,champinong og saus :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...