Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

i går spiste jeg avokado-stuing, med masse gode urter og krydder i, og kikerter og diverse grønnsaker.

Skrevet

Terteskjell med fiskepudding og grønnsaker i hvit saus

Skrevet

Spaghetti med kjøttsaus i dag.....

Skrevet

Tirsdag: omelett

Onsdag: hjemmelaget pizza

I morgen, torsdag: sannsynligvis spaghetti med kjøttsaus

Skrevet

Tradisjonen tro spiser vi på kinarestaurant lille julaften :-) Ikke helt sikker på hva jeg skal spise, men kinamat blir det! :sikle:

Skrevet

Eggerøre og spekeskinke

Skrevet

Ribbe, medisterkaker, julepølse, poteter og brun saus. Til dessert blir det riskrem og rød saus.. :sikle:

God julemiddag til alle :nissekone:

Skrevet

Ribbe, medisterkaker, hvite julepølser, surkål, svisker, sjy-saus, poteter..

Karamellpudding og riskrem til dessert.

Skrevet

Ribbe, medisterkaker, pinnekjøtt, kålrotstappe, rødkål/surkål, poteter... Tror det blir multekrem til dessert i år.

Skrevet

Pinnekjøtt, kålrabistappe, ribbe, medisterkaker, medisterpølser, surkål, svisker og poteter. Multekrem til dessert

:nissevink::nissevink::nissevink:

Skrevet

Kalkun med masse godt til, og is med hjemmelaget karamellsaus til dessert... :sikle: :nissekone:

Skrevet

Idag blir det pinnekjøtt :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag blir det stort koldtbord hos svigers. Og godt er det, for jeg liker ikke julemat. All julemat. Snufs...

Skrevet

Ut og spise :-)

I dag har jeg lyst på fisk tror jeg.

Grillet tunfisk eller sjøtunge kanskje?

Skrevet

i dag har jeg laget fantastisk middag!!! Lime, koriander og chiligratinert kongekrabbe til forrett og sesampanert kveite med soyabeurre blanc, hjertesalat, asparges og basmatiris til hovedrett. Alt dette ble nytt med en chilensk chardonnay til .mmmmmm.... kanskje vi orker litt riskrem eller hjemmelaget bringebæris litt senere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...