Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble invitert på middag plutselig, så pintobønne bolognese i morgen. I dag ble det grilla nakkekoteletter med masse krydder, rotmos, byggryn og nøttesmør.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Vegan solskinnsskål til lunch - litt grønn salat, litt agurk, litt cherrytomater, en avokado (eller krokodillepære som jeg nylig lærte at det også heter), rødbeter, varm quinoa, og ovnsbakt hokkaido-squash. Sitron-tahin-dressing på toppen, samt hempfrø og nykvernet pepper.

Rester av gårdagens ludderspaghetti til kvelds. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

I går Finnbiffgryte, rester av den i dag.

Skrevet
13 timer siden, Jerry Lee skrev:
Den lyse er best, ja.  ☺

Ja, likte den brune best før, men har fått mer og mer sans for den lyse i det siste. :)

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, Inwe skrev:

Har blitt aleneboer i 4 uker nå da samboeren har flyttet hjem til Norge og jeg må jobbe her til slutten av november før jeg kan flytte etter. Og siden det er så kjedelig å lage mat til seg selv blir det vel noen kjedelige middager fremover.

Har heldigvis rester til 2-3 dager, så i dag blir det chilli sin carne :)

Rettelse: fikk en overraskende middaginvitasjon fra ei venninne. Der ble det servert falafler med alt av tilbehør :) Skylte det ned med 3 øl. 

I dag blir det Pad Thai med tofu. 

Skrevet

Ertesuppe ( pose...   :flau: )  med pølsebiter i. Med flatbrød.

Alt jeg gidder/orker i dag.

• Liker 1
Skrevet

Blir bare enkel grønnsakssuppe her i dag. Noen dagsferske rundstykker og smør til løfter det litt. 

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det ostesnitsler (eller hvordan det skrives) med potetbåter. Sistnevnte dynkes i ketchup og Thousand Island dressing. :)

• Liker 1
Skrevet

Jentungen ytret ønske om laks, så da ble det stekt laks med agurksalat, poteter, smeltet smør og rømme 

Halloweensnop til dessert 😬

• Liker 2
Skrevet

I dag ble det gulasj.....men det var fra boks...:flau:

• Liker 1
Skrevet

Mumiepølser med vampyrblod,  edderkoppcupcakes og halloweensnop.

Skrevet

Etter inspo fra @FrankDrebin ...Trondhjems lyse.   Men blander inn rest av ertesuppe fra i går, mer pølsebiter og stekte baconterninger.  Serveres med Korni flatbrød, salt og pepper.

Skrevet
5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Etter inspo fra @FrankDrebin ...Trondhjems lyse.   Men blander inn rest av ertesuppe fra i går, mer pølsebiter og stekte baconterninger.  Serveres med Korni flatbrød, salt og pepper.

Høres godt ut, bon apetit! :)

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Høres godt ut, bon apetit! :)

Takk.   :takke:

• Liker 1
Skrevet

Her er dagens middagsplan hjemmelagde fiskekaker, mandelpoteter, rotmos og smeltet smør iblandet gressløk og litt stekt bacon. 

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 3
Skrevet

Pannekaker, med bacon og blåbærsyltetøy 

• Liker 1
Skrevet

Karbonade. råstekte poteter, raspet gulrot, brokkoli og fløtesaus.

Skrevet
14 minutter siden, skruf skrev:

Pannekaker, med bacon og blåbærsyltetøy 

Her og. Jeg blir alltid kvalm etter tre pannekaker men spiser alltid 4. :lol:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...