Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Wenda skrev:

I dag blir det bakt søtpotet fylt med revet ost, sprøstekt bacon, kryddersmør og jalapeños. Og litt salatrester ved siden av

Orket ikke lage kryddersmør, så det ble byttet ut med sterk salsa og creme fraiche

(ble veldig nærbilde for å ikke oute meg selv via kjennetegn rundt tallerkenen 😝 )

A376145B-27CE-4B0B-8374-646D2A45FC0F.jpeg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Wenda skrev:

Orket ikke lage kryddersmør, så det ble byttet ut med sterk salsa og creme fraiche

(ble veldig nærbilde for å ikke oute meg selv via kjennetegn rundt tallerkenen 😝 )

A376145B-27CE-4B0B-8374-646D2A45FC0F.jpeg

Det der så knaskens ut!

Jeg har blitt skikkelig forskjølet, så bare villet spise en ferdig fiskegrateng til å varmes opp i to dager nå...

Skrevet

Idag blir det stekt kylling med ris, soppstuing og salat 

Skrevet

Invitert bort og tar veldig feil om jeg ikke blir servert lekkert lammelår. Gleder meg.

Skrevet

I går hadde vi ovnsbakt laks med urter og appelsinskiver, sammen med ovnsbakt squash, paprika, gulrot og rødløk. Hadde couscous og hjemmelagd pesto ved siden av.

I dag blir det en salat med bakte rotgrønnsaker, Hälsäns Kök-strimler, parmesan og ristede pinjekjerner. Couscous-rester til mannen.

Skrevet
12 timer siden, Sarianne skrev:

Det der så knaskens ut!

Jeg har blitt skikkelig forskjølet, så bare villet spise en ferdig fiskegrateng til å varmes opp i to dager nå...

Det ble skikkelig godt. Comfortfood til det ypperste 

Fiskegrateng er jo kjempegodt da. Spesielt når man er syk. Det må jeg skrive opp på middagsmenyen min til uka 👍

Skrevet

Mamma har invitert på lammelår og kalvestek siden vi blir mange rundt bordet.

Skrevet

I dag blir det spagetti med kjøttdeig og løk. 

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke, svigers har invitert til middag. Jeg har laget panna cotta med bringebærsaus til dessert for å ha med, svigermor er... lite inspirerende med dessert. Type hermetisk pære med skummet melk til. (Ingenting i veien med hermetisk pære men come on, ha ihvertfall fløte i huset)

Skrevet

Biff, fløtegratinerte poteter, soppstuing og peppersaus. 

Og sjokolademousse med vaniljesaus til dessert 

Skrevet

Tenker det blir wrap med salat og muligens noe panert kylling

Skrevet

Risgrøt i går, grønnsakssuppe i dag. 

Grillet i fjæra i går kveld også. 

Skrevet

Fiskesuppe og smågodt til dessert.

Skrevet

En enchilladasrest fra frysen. Var ute og fikk knallgod middag i går, skal ut og få knallgod middag i morgen, og da pasest det greit med "fastfood" i dag.

Skrevet
6 timer siden, MarianneE skrev:

Vet ikke, svigers har invitert til middag. Jeg har laget panna cotta med bringebærsaus til dessert for å ha med, svigermor er... lite inspirerende med dessert. Type hermetisk pære med skummet melk til. (Ingenting i veien med hermetisk pære men come on, ha ihvertfall fløte i huset)

Ovnsstekt ørret, poteter, agurksalat og rømme. 💕

• Liker 1
Skrevet

Røsti av poteter og gulrot, spinat med en god dressing, posjerte egg og fetaost.

Skrevet

Stekt halloumi ost med aubergin, tomat og ovnsbakt søtpotet. Fortsatt litt syk, så bare tar det jeg har hjemme :)

• Liker 1
Skrevet

Skal prøve å steke andebryst for første gang idag. Så det blir andebryst med appelsinsaus. 

Eller krisegrandis fordi andebrystet ble uspiselig. 

• Liker 1
Skrevet

Pizza :) 

Sånn typ i langpanne med tykk bunn, tomatbasert fyll og pepperoni som topping. 

(Den pizzahatende jentungen får en stekt kyllingfilet med fløtegratinerte poteter fra i går) 

Skrevet

I går var vi ute på buffet, det var veldig deilig 😋 

I dag står det mellom wienerpølser i lompe eller cheeseburger med stekte potetskiver ved siden av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...