Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, Kruset skrev:

Velkommen til pasta og pølser i morgen :fnise:

I dag har jeg spist Toro lasagne, servert med baguetter og salat.

Stabber så fort jeg kan i rullator'n hjem til Vesla...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Påkrevd skrev:

Pasta Alfredo med baconterninger og gressløk. Nam nam, men veldig usunt, dessverre.

Å, hold opp med usunthysteriet.  :regler:

Ingen ting med måte er usunt... ok?  :)

• Liker 3
Skrevet
48 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Å, hold opp med usunthysteriet.  :regler:

Ingen ting med måte er usunt... ok?  :)

Jeg nevnte vel aldri måtehold noe sted?:)

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Påkrevd skrev:

Jeg nevnte vel aldri måtehold noe sted?:)

Sant nok. Spis og kos deg...   :)

Gjest Zeitgeist
Skrevet
1 time siden, Jerry Lee skrev:

Servert med rotgrønnsaker, soppstuing, viltsaus,  mandelpoteter og rørte rognebær.

+ et par hemliser hu ikke ville ut med... trur rømme og rips var innblandet...  :fnise:

Jøje meg, hvis hun er singel, så bør du sporenstreks fri til henne. Ei dame som disker opp slike middager er verdt sin vekt i gull.

Her ble det bare rester fra gårsdagens "soper sammen rester og lager pølsegrateng". 

Skrevet

Ovnsstekt potet, paprika, squash og tomat i nisteboksen på jobb sammen med en pakke salatkylling 

Skrevet

Jeg burde ikke ha gått inn i denne tråden nå. Har en skikkelig dårlig dag og har spist en kvikklunsj til middag så langt. Matlyst? Ja. Krefter til å lage mat? Nei. 

Anonymkode: e5495...219

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget fiskegrateng med råkost av gulrøtter og eple.Potet til.

• Liker 3
Skrevet
  • I dag skal jeg lage pannekaker til middag, Tilbehør er stekt bacon og blåbærsyltetøy.

• Liker 1
Skrevet

Tja...hva skal jeg kalle det? En slags gryterett?

Kjøttdeig, chilibønner, Heinz tomatbønner. Poteter, gulrøtter, paprika i biter og rødløk og sopp i skiver. Salt, pepper og chilikrydder.

Kan jo bli skøyeraktig...

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Jøje meg, hvis hun er singel, så bør du sporenstreks fri til henne. Ei dame som disker opp slike middager er verdt sin vekt i gull.

Her ble det bare rester fra gårsdagens "soper sammen rester og lager pølsegrateng". 

Ingen av oss er "giftbare", men det er kos å spise sammen av og til. Og hu KAN mat.  :)

Skrevet

S U S H I

Både indrefilet maki, laks, kveite, kamskjell, spicy tuna ...  (fordi jeg fortjener det)

Gjest ricecrispies
Skrevet
4 timer siden, Jerry Lee skrev:

Ingen av oss er "giftbare", men det er kos å spise sammen av og til. Og hu KAN mat.  :)

Av nysgjerrighet,hva gjør at man er giftbar eller ei? :) 

Gjest ricecrispies
Skrevet

Vi hadde fullkornspastaskruer, med en saus av reker,purre,mais,curry og creme fraiche. Masse kalorier,men godt på en regnværsdag.

Skrevet
2 timer siden, ricecrispies skrev:

Av nysgjerrighet,hva gjør at man er giftbar eller ei? :) 

Man må først ha lyst...tror jeg.  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Tomatsuppe med fiskeboller. Veldig populært hos oss:)

Skrevet

Jobbmiddag. Utrolig kjip " szechuan" kylling. Ikke sterkt på noen plass som advedert og advart , når jeg ville ha det sterkt. Veldig søt kliss , føler at jeg ha spist sukkerlaken til hermetisk frukt med kylling og ymse grønnsaker som ikke passet i det hele tatt. Hadde ikke vært jobb, så hadde jeg vært forbannet for og ha dratt på meg pentøy og sitte der. 

Brødskiver med Prest ost hjemme. 

Skrevet

Som i går. Ble mer enn nok til to røsslige middager + en god boks som venter i fryseren til en senere anledning. 

God middag, alle.  :)

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Ble noe så spektakulært kjedelig som stekte nakkekoteletter på velsmurte brødskiver - litt sånn fattigmanns steak-sandwich.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Fikk lyst på nachos, så da blir det nachos i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...