Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Taco med soft tortillas med Tomine og Meteora :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gå i profilen din, og helt ned til "BBCode alltid tillatt", og huk av for ja.

thanx!! :-)

Skrevet

Nachos. Med ny vri som jeg fikk tips om i en tråd her inne!!

Skrevet
Nachos. Med ny vri som jeg fikk tips om i en tråd her inne!!

Hva var tipset?

Skrevet

Hva var tipset?

Bruke flere ingredienser enn jeg har gjort tidligere. Men det er sikkert ikke en ny vri for så veldig mange andre, er vel bare jeg som har laget det litt kjedelig før...

Så nå blir det: nachos spredt en og en i langpanne med kjøttdeig krydret med tacokrydder, grytebønner, mais, finhakket løk og chili, og revet ost over, gratinert i ovnen. Ved siden av har jeg lettrømme, salsa og guacamole. Og rødvin... :sikle:

Fikk flere andre tips, de finner du under tråden nachos i mat og drikke-forumet.

Skrevet

Siden det et lørdag, så blir det hjemmelaget pizza :-)

Skrevet

Hjemmelaget tandoori chicken med pilaffris, poppadums, hvitløks-/koriandernaan og raita. :sikle: Jeg elsker indisk mat.

Skrevet

Siden vi for tiden ikke har noe skikkelig kjøkken å lage middag på, blir det noe enkelt.

Har bestemt oss for svinekjøtt i pitabrød, med rødløk, båtpoteter og gresk dressing......Og en god flaske rødvin!

Skrevet

I går hadde mamma 45 års lag, og alle hadde med seg litt mat. PAier, mossaka, greske kjøttboller, pastasalat, +++. Herlig mat!

Skrevet

Lammelår m/masse hvitløk og rosmarin, fløtegratinerte poteter og diverse grønnsaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...