Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllingwok idag også. Har fått helt dilla..

Skrevet

I går ble det bare pytt-i-panne så tenkte vi skulle ha litt mer "skikkelig" middag i dag. Det blir fløtepudding, krydderpoteter, kokte og revne gulrøtter (soulmannen vil ha revne og jeg vil ha kokte...) og karrisaus. Sen middag på oss (som vanlig). :oops:

Skrevet

Grønnsakssuppe med pøsebiter i. Hjemmebakt brød til.

Skrevet
Vi skal ha Flygande Jakob!

Spiser dere han mens han er i luften, eller etter at han har gått inn for landing? :klø: :wink:

Jeg skal ha Start-kjeks med mager mysost og Noras hjemmelagde jordbærsyltetøy i kveld, for det har jeg gått og fyst på i mange dager nå :rosasmil:

Skrevet

Til NullHull: Haha!! :hoho: Han hadde virkelig gått inn for landing!! Smakte veldig godt, du burde prøve!!

(Har forresten ikke skjønt hvordan man får fram den teksten man vil svare på i et oransje felt... (noen som skjønte den?? :oops: ) Blir glad hvis noen kan forklare!!) :klø:

Skrevet

(Har forresten ikke skjønt hvordan man får fram den teksten man vil svare på i et oransje felt... (noen som skjønte den??  :oops: ) Blir glad hvis noen kan forklare!!)  :klø:

Du klikker på "siter", så kommer teksten frem i skriv-et-svar boksen hvis det var det du mente?:)

Skrevet

Du klikker på "siter", så kommer teksten frem i skriv-et-svar boksen hvis det var det du mente?:)

Det var det jeg mente! Får se om jeg har klart det nå, da!!

Skrevet

Det var det jeg mente! Får se om jeg har klart det nå, da!!

Nei, det gjorde jeg visst IKKE!!!!! :frustrert:

Skrevet

Trykk på "siter" i det innlegget du skal hente. Deretter skriver du bare det du ønsker under den teksten som da kommer frem.

Skrevet
Trykk på "siter" i det innlegget du skal hente. Deretter skriver du bare det du ønsker under den teksten som da kommer frem.

Det er akkurat det jeg gjør nå! Og hva skjer?? :roll: :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Gå i profilen din, og helt ned til "BBCode alltid tillatt", og huk av for ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...