Midnattsol Skrevet 7. oktober 2004 #3661 Del Skrevet 7. oktober 2004 I går: Meksikansk gryterett og rundstykker I dag: Kyllingwok med nudler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 7. oktober 2004 #3662 Del Skrevet 7. oktober 2004 Torsk i tikka masala saus.Når vi var i butikken her om dagen,var det noe smaksprøve på det,var litt skeptisk fisk i tikka masala liksom.Men det var kjempegodt med ris til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. oktober 2004 #3663 Del Skrevet 7. oktober 2004 Fersk pasta med thaisaus som jeg hadde broccoli, purre og skinkebiter i. Salat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 8. oktober 2004 #3664 Del Skrevet 8. oktober 2004 I kveld skal vi ha gjester og skal bruke racletten. Jeg deler da opp svinekjøtt (ligger i hvitløksmariande), kylling, bacon, hvitløksboller, paprika, løk, hvitløk, minimais, sopp, sukkererter og squasj. Vi skal ha fløtegratinerte poteter og loff vedsiden av. Jeg har kjøpt inn både vanlig norwegia og ridderost vi kan smelte på loffen (eller over noen av ingrediensene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 8. oktober 2004 #3665 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hjemmelaget pizza..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. oktober 2004 #3666 Del Skrevet 8. oktober 2004 Biff med pommes noisettes, peppersaus, løkringer, mais, gulrøtter og brokkoli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. oktober 2004 #3667 Del Skrevet 8. oktober 2004 Blir middag alene i dag, så skal spise risengrynsgrøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 8. oktober 2004 #3668 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har ingen matlyst, så tenkte vi kunne spise litt fra fryseren; stekt fisk, hjemmelaget potetmos, og kokte grønnsaker. Sambo stemte meg ned; i stedet blir det ovnsbakt indrefilet, ovnspoteter, tomater og pestosaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vivekke Skrevet 8. oktober 2004 #3669 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kryddermarinert løvbiff, stekt sopp, bearnesaus, poteter og en frisk salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 8. oktober 2004 #3670 Del Skrevet 8. oktober 2004 La Mia pizzeria. Må teste om den er så god som den ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 8. oktober 2004 #3671 Del Skrevet 8. oktober 2004 La Mia pizzeria. Må teste om den er så god som den ser ut. Den spiste jeg i går, kjempegod! I dag ble det hamburger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #3672 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hjemmelaget pizza..... Her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 8. oktober 2004 #3673 Del Skrevet 8. oktober 2004 Burritos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2004 #3674 Del Skrevet 9. oktober 2004 I dag gleder jeg meg skikkelig til middag. Svigerfar kommer på besøk for han er alene hjemme for tiden. Først skal gutta selvsagt se landskampen Norge - Skottland men jeg skal lage middagen, noe jeg gleder meg til. I dag står det nemlig urtemarinert lammestek fra lår på menyen (kjøpt på meny ferdig marinert). Til den skal jeg ha poteter som stekes i form med kjøttet, ovnsbakte grønsaker og min egen hærlige rødvinsaus. Får nesten vann i munnen av å tenke på det for lam er det beste jeg vet. Eneste minuset er at svigerfar ikke liker hvitløk så vi må hoppe over det denne gangen.... Og til lam hører det selvsagt med en skikkelig god rødvin :-) Noen som ble fristet eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #3675 Del Skrevet 9. oktober 2004 I dag blir det kokte laksekoteletter med dampet blomkål og kokte poteter til. Guttungen på 1 1/2 liker ikke laks, så han får en liten smaksprøve og deretter et oppvarmet Småfolk middagsglass med kyllinggryte med karri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. oktober 2004 #3676 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hjemmelaget biffpizza med salat og rømmedressing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 9. oktober 2004 #3677 Del Skrevet 9. oktober 2004 I dag blir det veldig lettvint. Sambo leser til eksamen og jeg gidder ikke stresse med å lage middag aleine så vi bestiller pizza fra Peppes. Hvilken vet jeg ikke enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. oktober 2004 #3678 Del Skrevet 9. oktober 2004 Taco med soft tortillas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 9. oktober 2004 #3679 Del Skrevet 9. oktober 2004 Grøt. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. oktober 2004 #3680 Del Skrevet 9. oktober 2004 Steinpizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå