Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går: stekt laks med wokkede grønnsaker.

I dag: mannens Spagetti

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettsaltet torsk med hjemmelaget potetstappe og sprøstekt bacon:)

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Jeg tror det blir vegetar middag i dag, har veldig lyst på en gryte rett, muligens squash med kikerter og coucous.....har ikke helt bestemt meg ennå.

Skrevet

Kjøttdeiggrateng med tomat, løk, aubergine og brokkoli. Gleder meg til å smake, det har jeg verken smakt eller laget før :)

Skrevet

Fiskekaker i brun saus med poteter og kokte grønnsaker

Skrevet

Stekt torskefilet med soyanøttesmør, grov potetstappe og dampet brokkoli+gulrot.

Gjest Errata
Skrevet

Middag/kveldssnack i kveld blir skiver av rå salmalaks og avocado med dryss av sesamfrø, servert med soya-wasabi-dippsaus. Ikke store middagen kanskje, men å så godt! Har hatt en stor, sen lunsj, så da passer det bra med noe såpass lett.

Finkel: Soyanøttesmør hørtes godt ut, hvordan lager du det?

Skrevet

I går: biff med blomkålris, ovnsbakte grønnsaker og peppersaus.

I dag: taco med ostechips.

Skrevet

Sjampinjongsuppe med vårløk og creme fraiche :rodmer:

Skrevet

Jeg har noen kyllingvinger på lur. Kanskje det, sammen med løkringer og litt salat.

:heks:

Skrevet

Tunfisk i mango chutney med pasta og salat til. :-)

Gjest Mariah
Skrevet (endret)

I går spiste vi ute, i dag blir det marinerte nakkekoteletter (hjemmelaget marinade), bakt potet (fylt med mais, rødløk, ost, litt smør) og enkel salat.

I morgen blir det lasagne (med saus laget fra bunnen av).

Prøver å prioritere matlaging i helgene, da både jeg og samboeren har hektiske dager med jobb/studier, og det blir enkle løsninger i ukedagene. Tar meg ofte i å spise middag fra salatbaren på ICA, og han spiser ofte noe enkelt på jobb.

Endret: glemte en ingrediens!

Endret av AmberRose
Skrevet

Taco, oh joy! :danse: Lenge siden sist :)

Skrevet

I dag blir det biff med amandinepoteter og enten aspargesbønner (med hvitløk og sjalottløk) eller sellerirot og asparges. Får se hva mannen vil ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...