Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går var det rømmegrøt med spekemat og wienerpølser i lomper :)

I dag tror jeg det blir laks teriyaki med spinat og ris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det risengrynsgrøt her i huset. For slapp til å lage noe annet.

Skrevet

Lasagne og hvitløksbaguetter blir det her i kveld :)

Skrevet (endret)

I dag skal jeg ha scampi og laks i en gryte med chili, hvitløk, brokkoli,basilikum og creme fraiche! Serveres med tagliatelle. Dødsgodt! :sikle:

Endret av Neala
Gjest _La Femme
Skrevet

_La Femme: Hvis du har god tid er et tips å lage hjemmelaget pizza, lage masse saus og fryse ned i posjonspakker, og diger deig og steke flere små bunner og fryse ned. Jeg pleier å kjevle til bunner som er ca halvparten av en langpanne-størrelse, så halvsteker jeg dem og legger i fryseren. De tiner raskt igjen når du skal bruke dem:) Litt jobb, men så har du god "alene-middag" for flere anledninger:)

Når jeg spiser alene lager jeg også ofte pitabrød med stekt svinekjøtt (kan fås i ganske små pakker ferdigoppskåret, og billig), gresk salat og rømmedressing.

Tusen takk for tips Luppa!! :) Jeg tror det blir pitabrød med masse godt fyll. Har ikke svinekjøtt, men har masse grønnsaker og kyllingfilet + grove pitabrød i fryseren. Det blir middagen i dag :)

Gjest Candy Pie
Skrevet

Jeg lagde gryterett i dag. tomatsaus/kjøttsaus ( slags blanding blir det vel), kjøttdeig, grønnsaker og ris. Og loff ved siden av :P

Skrevet

Rester av pizza til meg og mannen, snuppa ville heller ha pølse med brød som var til overs fra i går.

Og kakerester til dessert nå snart.

Skrevet

Her ble det lammekoteletter med ovnsbakte potetbåter, kjæresten var hakket friskere enn meg og var snill og disket opp!

Skrevet

I går spiste vi indisk ute, da ble det Garlic Chicken Tikka.

I dag lager jeg risotto med hveteøl og ordentlig skalldyrkraft, reker og litt sitron, som serveres med stekte kamskjell og asparges.

Skrevet

Gode baconpølser, pommes frites, tomatchutney og asparges.

Skrevet

Fiskekaker i brun saus, makaroni, potet og gulrøtter.

Skrevet

Grillpølser - stekt i stekeovnen - med grove pølsebrød.

:heks:

Skrevet

Blir pasta, sopp og kjøttdeig, med enten carbonarasaus eller tomatsaus:)

Skrevet

Elgkjøttkaker i brun saus med poteter og ertestuing.

Skrevet

Svinefilet med soppsaus, kokte poteter og nykål med smør!

Skrevet

Endelig gjort klar grillen, så da blir det grilla kyllingvinger i kveld :) og jordbær med fløte til dessert <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...