Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

I går var det rømmegrøt med spekemat og wienerpølser i lomper :)

I dag tror jeg det blir laks teriyaki med spinat og ris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag skal jeg ha scampi og laks i en gryte med chili, hvitløk, brokkoli,basilikum og creme fraiche! Serveres med tagliatelle. Dødsgodt! :sikle:

Endret av Neala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

_La Femme: Hvis du har god tid er et tips å lage hjemmelaget pizza, lage masse saus og fryse ned i posjonspakker, og diger deig og steke flere små bunner og fryse ned. Jeg pleier å kjevle til bunner som er ca halvparten av en langpanne-størrelse, så halvsteker jeg dem og legger i fryseren. De tiner raskt igjen når du skal bruke dem:) Litt jobb, men så har du god "alene-middag" for flere anledninger:)

Når jeg spiser alene lager jeg også ofte pitabrød med stekt svinekjøtt (kan fås i ganske små pakker ferdigoppskåret, og billig), gresk salat og rømmedressing.

Tusen takk for tips Luppa!! :) Jeg tror det blir pitabrød med masse godt fyll. Har ikke svinekjøtt, men har masse grønnsaker og kyllingfilet + grove pitabrød i fryseren. Det blir middagen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Candy Pie

Jeg lagde gryterett i dag. tomatsaus/kjøttsaus ( slags blanding blir det vel), kjøttdeig, grønnsaker og ris. Og loff ved siden av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rester av pizza til meg og mannen, snuppa ville heller ha pølse med brød som var til overs fra i går.

Og kakerester til dessert nå snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det lammekoteletter med ovnsbakte potetbåter, kjæresten var hakket friskere enn meg og var snill og disket opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går spiste vi indisk ute, da ble det Garlic Chicken Tikka.

I dag lager jeg risotto med hveteøl og ordentlig skalldyrkraft, reker og litt sitron, som serveres med stekte kamskjell og asparges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Endelig gjort klar grillen, så da blir det grilla kyllingvinger i kveld :) og jordbær med fløte til dessert <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...