Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Omelett og linsepuré. Blakk i dag, men man kan da spise godt likevel!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helstekt and fylt med epler og svisker, med deeeilig saus, poteter og tyttebærsyltetøy.

Nam nam nam nam. Jeg er så mett nå!

Enten så har du for mye fritid, eller, så må du tro det er søndag idag :sjenert:

Gjest Survival
Skrevet

Enten så har du for mye fritid, eller, så må du tro det er søndag idag :sjenert:

Eller så er du en ganske patetisk Anonymbruker.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjære deg, man kan vel ha en ordentlig stasemiddag innimellom, også på en tirsdag? Om man har tid og mulighet så synes jeg det bare er bra, så man får inn litt høytid i hverdagen! Det liker jeg :)

Endret av finkel
  • Liker 3
Gjest HuskyPusky
Skrevet

Har man ikke lov til å spise ekstra godt på f.eks bursdager heller nå?

Jeg har to tinte kyllingfileter i kjøleskapet, og det blir nok noe ris og salat og saus til.

Skrevet

Kjære deg, man kan vel ha en ordentlig stasemiddag innimellom, også på en tirsdag? Om man har tid og mulighet så synes jeg det bare er bra, så man får inn litt høytid i hverdagen! Det liker jeg :)

Kunne ikke vært mer enig! :blomst:

Uansett, her blir det nudler med stekte grønnsaker og karbonadedeig, litt semiwok :spise:

Gjest mari kontrari
Skrevet

Spiser alene i dag, så da blir det pasta og broccoli med sopp- og hvitløksfløtesaus til.

I går, derimot, hadde vi hjemmelaget sushi etterfulgt av limemarinert salmalaks til middag. Og hvitvin til. På en helt vanlig tirsdag, etter jobb. Crazy.

AnonymBruker
Skrevet

Middagspolitiet på KG, som passer på at ingen andre brukere spiser for fancye og forseggjorte middager på vanlige hverdager, var grunnen til at jeg sluttet å poste i denne tråden. Etter gjentatte arrestasjoner av menyen min. :eeeh:

Men ha det gøy videre! :goodbye:

(Og finkel: Anda hørtes supergod ut! :sikle:)

• Liker 1
Skrevet

Middagspolitiet på KG, som passer på at ingen andre brukere spiser for fancye og forseggjorte middager på vanlige hverdager, var grunnen til at jeg sluttet å poste i denne tråden. Etter gjentatte arrestasjoner av menyen min. :eeeh:

Men ha det gøy videre! :goodbye:

(Og finkel: Anda hørtes supergod ut! :sikle:)

Ignorer det tullete middagspolitiet og kom tilbake og post middagene dine igjen!!!! :blomst:

Skrevet

i dag ble det fiskegrateng med poteter. naam

Skrevet

Thai-inspirert kyllingsuppe med masse grønnsaker og litt eggenudler oppi. Smaksatt med kokoskrem, grønn curry, chili, ingefær, og fiskesaus. Ble akkurat sterk nok til at den varmet, uten å føles for "hot". Nam!

Skrevet

Fiskesuppe. Fra pose.

*gjemmer seg for ferdigmatpolitiet*

Gjest Survival
Skrevet

Fiskesuppe. Fra pose.

*gjemmer seg for ferdigmatpolitiet*

Jeg gjemmer meg sammen med deg, jeg. Blir fiskepudding (fra butikk) med poteter og råkost i dag.

Skrevet

Grateng av brokkoli, blomkål, røkt skinke og bacon, heller over et egg og litt fløte, masse ost på toppen. Yum!

Skrevet

Biff stroganoff, hjemmelaget selvsagt. :)

Mvh Yvnne :heiajente:

Skrevet

Jeg gjemmer meg sammen med deg, jeg. Blir fiskepudding (fra butikk) med poteter og råkost i dag.

Så hyggelig! Kan jeg få by på en på ingen måte hjemmebakt kjeks?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...