Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Pasta med pestosaus! Det var veldig godt. Her er oppskriften hvis det er noen som vil prøve den; Surr 1 finhakket rødløk i olje, tilsett 2,5 dl kyllingfold, 2,5 dl matfløte og 2-3 ss pesto. La sausen koke seg litt tykk. Tilsett 4 finhakkede soltørkede tomater, 8 stekte champignoner og 2-3 stekte kyllingfilter i biter. La sausen småkoke slik at smakene får satt seg. Jeg tilsatte litt presset sitron før servering for å få sausen litt syrligere. Serveres med kokt pasta, parmesan og salat :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Pasta med pestosaus! Det var veldig godt. Her er oppskriften hvis det er noen som vil prøve den; Surr 1 finhakket rødløk i olje, tilsett 2,5 dl kyllingfold, 2,5 dl matfløte og 2-3 ss pesto. La sausen koke seg litt tykk. Tilsett 4 finhakkede soltørkede tomater, 8 stekte champignoner og 2-3 stekte kyllingfilter i biter. La sausen småkoke slik at smakene får satt seg. Jeg tilsatte litt presset sitron før servering for å få sausen litt syrligere. Serveres med kokt pasta, parmesan og salat :)

Det skal stå kyllingfond, ikke kyllingfold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pitabrød med grillet kylling, rød pesto og grønnsaker. I morgen blir det balsamicostekt kylling med potetbåter, asparges og aioli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

I går spiste jeg ute - den kjedeligste salaten jeg har vært borte i. Isbergsalat, et par tomat- og agurk biter med et ihjelstekt stykke laks på toppen. Null krydder, null dressing.

I dag blir det andre boller. Tandoori chicken med nanbrød og tomat- og agurksalat. Øl til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har styre-hjemme-dag i dag med rydding av bod og rundvask av kjøkkenet. Belønningen når vi er ferdige blir sushi og sake ute :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...