Brunhilde Skrevet 18. januar 2012 #27105 Skrevet 18. januar 2012 Wok med nudler, evt stekte nudler. Får se hva jeg finner av kjøtt og grønnsaker i frysen.
Pingting Skrevet 18. januar 2012 #27106 Skrevet 18. januar 2012 (endret) Balsamicotorsk med spinat og tomat, ovnsbakt squash og naturris ved siden av. Endret 18. januar 2012 av Pingting
Allimac Skrevet 18. januar 2012 #27109 Skrevet 18. januar 2012 Hei! Jeg har kommet meg gjennom de første sidene her, og i tråden med middager for en uke av gangen, og tenkte dere ville ha en oppsummering. Jeg har i hvert fall klart å lage en meny over fire uker ved å bruke disse middagene: Pannekaker og tomatsuppe Carbonara Omelett Taco Grønnsakssuppe Kylingform Pølseform Pastagrateng og salat. Ovnsbakt kylling Kjøttkaker med poteter og brun saus Stekte karbonader på brørskive Pitabrød fylt med stekt, krydret kylling, salat, grønnsaker og salsa Koteletter med poteter og grønnsaker Wok med strimlet svin og gr.saker Pasta med skinke og ostesaus Kyllingsalat med hvitløksbrød Pasta og kjøttdeig grøt Stekt kyllingile med ris og wok-gr.saker Grønnsakssuppe med rundstykker Kyllinggryte Finnebiff, poteter, grønnsaker Lapskaus Grillet kylling Medisterkaker, poteter og bru saus Røkt svinekam biff stroganoff pai nachosform Calzone (fylt med bl.a. spekeskinke og mozzarella), salat og dressing til Bali kyllinggryte og basmatiris Pastagrateng Pasta carbonara pastasalat Fisk: Bakt laks Kokt torsk med potet, gulrot og smeltet smør Torskegryte Ørret fiskegryte stekt sei med potet og gr.saker ovnsbakt laks i folie med gr.saker torsk i form Får jeg gjennomslag for en ukesmeny, og at vi handler inn to ganger i uken (bortsett fra brød og melk), så tror jeg vi sparer både tid og penger på butikkhandling Meny, man-søndag (tabellene ble borte her....) Uke 1 Kyllingfilet med ris og salat Fisk Pannekaker med tomatsuppe Wok Taco Hjemmelaget pizza Tandori-kyllingfile 2 Lapskaus Fisk Kylling, ris, salat Omelett med brød, salat Lasagne med salat Biff, ris, peppersaus Kjøttkaker med poteter og grønnsaker 3 Wok Fisk Pasta Kyllingfilet med ris og salat Taco Hjemmelaget pizza Fløtegratinerte poteter og skinkestek 4 Wok Fisk Tandori-kylling Pølseform Taco Fylte horn/pitapizza Lasagne med salat
finkel Skrevet 19. januar 2012 #27110 Skrevet 19. januar 2012 Svinekjøtt i wok Veldig god og enkel oppskrift, bytter ut grønnsaker til det vi har i kjøleskapet, tilsetter nudler og bruker ekte kraft.
Rumle Skrevet 19. januar 2012 #27111 Skrevet 19. januar 2012 (endret) Stekte nakkekoteletter med fullkornsris, mais, cherrytomater og lettrømme Endret 19. januar 2012 av Rumle
MissStiles Skrevet 19. januar 2012 #27112 Skrevet 19. januar 2012 Svinefilet med ris med kyllingsaus og salat
AnnH Skrevet 19. januar 2012 #27113 Skrevet 19. januar 2012 Her ble de Toro`s Blogonese Suppe med grove rundstykker
klesklypa Skrevet 19. januar 2012 #27114 Skrevet 19. januar 2012 Kjøttkaker, poteter, brun saus og kokte gulerøtter!
loffen Skrevet 19. januar 2012 #27115 Skrevet 19. januar 2012 Fiskekaker, poteter, gulrøtter og smeltet smør.
Pingting Skrevet 19. januar 2012 #27119 Skrevet 19. januar 2012 Besøkte mamma og fikk finnbiff og potetstappe :happy:
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #27120 Skrevet 19. januar 2012 Hjemmetlaget svinesnitzel, hjemmelaget bearnaise, potetbåter i ovnen og salat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå