Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tacotallerken (lavkarbo).

Det ble hjemmelagde lavkarbo-burgere i stedet; min bestod av salat og grønnsaker på bunnen, burgere, soppstuing, bearnaise og ost. OMG! :spise:

Endret av Zaphireh
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget sushi i dag. Det smaker veldig godt, makiene blir tilnærmet perfekte også, men den nigirien altså! Jeg får det ikke til uten kliss og klin :fnise:

Gjest On Topic
Skrevet

Blir noko enkelt i kveld. Speilegg og bønner i tomatsaus når eg er ferdig med det eg skal gjere ikveld. :)

Skrevet

Tacosalat bestående av krydret kyllingkjøttdeig, tomat, isbergsalat, mais, løk, ost, mager kesam, salsa og hjemmelaget guacamole :D

Skrevet

Fersk pasta med kjøttfyll, ostesaus med masse hvitløk og valnøtter, og salat.

Skrevet

Ikveld skal vi ha fløtegrattinerte poteter (hjemmelaget så klart)

Med enten kyllingfille eller biff, med aspargesbønner og brokkoli.

Fy søren som jeg gleder meg tel medda :)

Skrevet

Jeg har glemt å tatt opp laks eller kylling fra fryseren, så da får det vel bli en slags grønnsakspannemix som jeg spiser med lomper rundt :)

Skrevet

Jeg har glemt å tatt opp laks eller kylling fra fryseren, så da får det vel bli en slags grønnsakspannemix som jeg spiser med lomper rundt :)

Tin i micro eller varmt vann :)

Skrevet

Har ikke micro jeg ;p Og det tar så lang tid å tine i varmt vann. Det blir heller søndagsmiddagen min :)

Skrevet

Hjemmelaget sushi i dag. Det smaker veldig godt, makiene blir tilnærmet perfekte også, men den nigirien altså! Jeg får det ikke til uten kliss og klin :fnise:

Kanskje noen har noen tips. Jeg har samme "problem". Makiene blir flotte, men nigirien blir ikke perfekt altså, er jo så klissete å lage de ballene, uansett hvor mye jeg skylder hendene med kaldt vann...

I dag blir middagen pizza med kylling, champignon og cheddar.

Skrevet

Har ikke micro jeg ;p Og det tar så lang tid å tine i varmt vann. Det blir heller søndagsmiddagen min :)

Ikke i kjempe varmt vann, det tar ikke så lang tid, gjort det mange ganger jeg :)

Men nå har du kanskje spist alt :rodmer:

Gjest Consensio
Skrevet

Ikke i kjempe varmt vann, det tar ikke så lang tid, gjort det mange ganger jeg :)

Men nå har du kanskje spist alt :rodmer:

Ikke tin opp i varmt vann, bruk heller kaldt.

Jeg tinet alltid opp kjøtt o.l i kaldt vann og det tar ikke så lang tid.

Skrevet

Skal ikke bruke varmt vann for å tine opp kjøtt. Man skal la kaldt vann renne over det :)

Skrevet

Kremete deilig risotto med traktkantareller, champignon og grønne erter, med smørstekt "innerfilé" av kylling til. Og selvfølgelig massevis av parmesan i risottoen. Nam!

Skrevet

I dag blir det grønnsakslasagne.

Skrevet

Marinert kylling med ris og stekt løs i kyllingsaus

Skrevet

Chop Suey med nudler, svin og selvfølgelig grønnsaker.

Skrevet

Vi har hatt svinekam med bernaisesaus, gulrot og poteter. Så hadde jeg så lyst på agurksalat så lagde det også, selv om det var litt krasj. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...