Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest Survival
Skrevet

Her var det restemiddag. Pytt-i-panne med alle de halvåpna pakkene og begynner-å-bli-litt-uggen-grønnsakene bakerst i kjøleskapet. Høres ekkelt ut, men smakte nydelig det altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ovnsbakt laks med fennikel og squash, og sitron- og rosmarinrisotto.

Skrevet

ovnsbakt laks med creme fraise, purreløk og fullkornspasta:)

Skrevet

Pinnejøtt med kålrotstappe og mandelpoteter. Øl og akevitt ved siden av. :spise:

Gjest HuskyPusky
Skrevet

ikveld blir det ovnsbakt hel krydret laksefilet med rømmesaus. Også blir det nok no poter og grønnsaker til!

Skrevet

Medisterkaker, julepølser, rødkål, poteter, rosenkål, nyyydelig brun saus, lefse, setersmør og grov sennep :spise:

Kaffe og konfekt til dessert :)

Skrevet

Nydelig kyllingrett som gratineres ovnen og serveres med ris! En skikkelig favoritt her i huset :)

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Nydelig kyllingrett som gratineres ovnen og serveres med ris! En skikkelig favoritt her i huset :)

Oppskrift?

Gjest On Topic
Skrevet

Kjøttkaker, hjemmelaget potetstappe, viltsaus og grønsaker. En middag som bærer preg av "man tager hva man haver. " :)

Skrevet

Skal til å lage gryte. det blir en variant av irish stew med biffkjøtt og Guinness. Og kokte poteter ved siden av.

Til dessert tenkte jeg å prøve denne oppskriften: pære kokt i juleøl, på butterdeig og med blåmuggost på toppen.

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Skal bruke fiskerettene fra i går og lage en fiskegryte.

Skrevet

idag blir det hjemmelaget pizza.

jeg er alene hjemme, men shit au, jeg vil ha pizza :P da blir det bare rester til imorgen :D

• Liker 1
Skrevet

Kylling på hvitløksbaguetter gratinert med cheddar i ovnen.

Skrevet

idag blir det hjemmelaget pizza.

jeg er alene hjemme, men shit au, jeg vil ha pizza :P da blir det bare rester til imorgen :D

Viktig å kose seg når man er alene også :)

I går var det en mindre god treretters på julebord (ikke julemat).

I dag blir det rester fra fredagens dhal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...