Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svimlet svinekjøtt i fløtesaus med ris og sopp

Hva er svimlet svinekjøtt?

____

Her i huset ble det lomper med sprøstekt løk og ketchup. Oh joy!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pasta med creme fraiche, grønnsaker(løk, sukkererter, squash) og soyamarinert sashimi.

Gjest grønnfi
Skrevet

Kyllingkjøttdeig med raspet gulrot og kålrabi, stekt som små kjøttkaker. Serveres med kokte poteter, rødbeter, kokt broccoli og Labneh.

Skrevet

I dag skal jeg lage kjøttkaker, med hjemmelaget brun saus, poteter, blomkål og brokkoli :hoppendeglad: (og masse tyttebærsyltetøy :sikle:

Skrevet

Chili con carne med rømme, tortillas og hvitløksbrød

Skrevet

Fleskfilet, kokte poteter, soppstuing, erter, brekkbønner, hjemmelaget brunsaus og tyttebærsyltetøy.

Skrevet (endret)

Wok med purre, vårløk, paprika, kylling, shitake-sopp, tomat og fløte. Nam!

Edit: og broccoli.

Endret av Mynona-83
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Det ble wok med blomkål, spinat, kikerter, tomat og karri. Dårlig tid og lite matlyst :S

Skrevet

Idag ble det pasta carbonara :jepp: Sprøstekt bacon og hvitløk, spaghetti, egg- og fløteblanding som helles over og finrevet parmesan og basilikum og nykvernet pepper... Yummie!

Skrevet

Chili con carne med rømme, tortillas og hvitløksbrød

Og rester idag.

Skrevet

I dag blir det enten marinert ytrefilet av svin med et eller annet godt tilbehør og rødvin, eller så blir det ørretfilet med et eller annet godt tilbehør og hvitvin. :gjeiper:

Skrevet

Jeg vil også ha fårikål!!! Har ikke spist det enda i høst! :kjempesinna: *må lage på mandag* Drar til Afrika på tirsdag, og kommer ikke hjem før jul. Og jeg som egentlig elsker fårikål.. Hvorfor er jeg så vimsete og glemmer det? :glare:

Skrevet

Jeg vil også ha fårikål!!! Har ikke spist det enda i høst! :kjempesinna: *må lage på mandag* Drar til Afrika på tirsdag, og kommer ikke hjem før jul. Og jeg som egentlig elsker fårikål.. Hvorfor er jeg så vimsete og glemmer det? :glare:

*sender over en cyberporsjon med fårikål*

Det er kanskje ikke så mye sånt i afrika? :ler:

• Liker 1
Skrevet

*sender over en cyberporsjon med fårikål*

Det er kanskje ikke så mye sånt i afrika? :ler:

:nigo:

Nei, blir dårlig med det tror jeg... :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...