Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjemmelaget kylling og brokkoli pai.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble enkelt og greit i dag: Toro gryterett med salat og brød.

Skrevet

I går: stekt og ovnsbakt brosme (mannens var surret med serranoskinke, mens min var bar) med hollandaise, dampede mandelpoteter, forvellede sukkererter og minitomater.

I dag: tomatbasert gryte med noe jeg foreløpig er usikker på om er klippfisk eller vanlig torsk (det er i så fall klippfiskfileter som allerede er utvannet, men jeg var så dum og ikke merke klippfisken og den vanlige fisken jeg fikk av svigermor, så det er alltid spennende å finne ut hva som er hva :ler:), poteter, løk, paprika og oliven bl.a. Det høres mistenkelig likt bacalao, men hva det blir kommer vel an på hva slags fisk jeg viser meg å ha tatt ut av fryseren.

• Liker 1
Skrevet

Hjemmelaget sheperd's pie

• Liker 1
Skrevet

Mandag: daten min lagde spagetti og kjøttdeig i tomatsaus til meg

Tirsdag: frosen pizza

Skrevet

Igår: indisk tikka masala

Idag: Brun lapskaus

Skrevet

Entrecôte med ovnsbakte mandelpoteter, balsamicosaus og stekte grønnsaker.

Skrevet

Søndag: Ribbe

Mandag: Koteletter

Skrevet

Lillejulaften bydde på helstekt ovnsbakt laks med diverse godsaker attåt. Det er godt med noe fisk dagen før det ettertraktede pinnekjøttet :)

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Finnbiff med potetmos. (Blomkålpure til meg :) )

Skrevet

I går: taco med aubergine og kideney blanding, grønnsaker og guacomole

I dag: bakt, fylt potet.

Gjest caramiacaramella
Skrevet (endret)

Igår lagde jeg og han jeg holder på med pizza med hvitløksbrød.

Idag blir det chicken goujons og chips!

Endret av caramiacaramella
Skrevet

I går: Kylling med 40 hvitløksfedd, blanding av flere oppskrifter (en stor Stangekylling, sitron- og appelsinbåter, urter og hvitløk i omtrent tett form i ovnen), med potetmos til (i overkant mektig, fant forslaget på Wenches kjøkken), tilbehør tomatsalat og limabønner

I dag: Lagde suppe av resten av kylling, kraft og bønnene, med flaket gulrot og vårløk. Suppa ble bedre enn gårsdagens rett, synes jeg.

Skrevet

Tomatbasert fiskegryte med rester av torsk og steinbit. I tilleg poteter i skiver, løk, fennikel og sukkererter + hvitløk, chili og soltørket tomat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...