Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Andebryst med søtpotetmos og rødløkskompott, etter denne oppskriften.

Endret av Zzyzx
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag ble det hamburger til middag.

Skrevet (endret)

Hjemmelagde fiskepinner (enkelt, kjapt og MYE bedre enn helfabrikat) med poteter og råkost.

Endret av finkel
Skrevet

Spiste pepperkaker til middag. Var på møte hele dagen :gjeiper:

Skrevet

Det ble hjemmelaget fiskegrateng i dag :jepp: Veldig godt.

Skrevet

Kjøttboller, potetmos, brokkoli og peppersaus :gjeiper:

Skrevet

Havregrynsgrøt med epler og kanel. En blanding av middag og dessert kan man si :)

Skrevet

Kylling i gryte med chili, tomat, urter og kikerter. Varmende på en kald dag! :)

Skrevet (endret)

Kyllingbryst bakt i stekeovn med snøfriskblanding (snøfrisk m/timian og rødløk, litt fløte, 2 fedd hvitløk, litt soltørket tomat, blandet)

Quinoa (kokt i buljong med en dæsj balsamicoeddik til slutt)

Gulrotpure.

Frisk timian på resultatet :)

Anbefales! :sikle:

Endret av LineGourmet
  • Liker 1
Skrevet

Wok med svinekjøtt, rød curry, kokosmelk, ingefær, hvitløk, masse grønnsaker og nudler.

Skrevet

Kylling, makaroni og kyllingsaus.

Skrevet

I dag ble det pølser i lompe, har hatt sjukt mye å gjøre så da ble det lettest slik.

Skrevet

I dag ble det pølser i lompe, har hatt sjukt mye å gjøre så da ble det lettest slik.

Vi skal ha det idag! Mannen min har mast (+spurt pent) flere ganger nå så gav jeg meg til slutt.. :rødme: Han tilbyr meg rå løk som grønnsak til :ler:

Skrevet

Jeg titter etter middagstips nå, men jeg tror det blir sunn pizza med kyllingfilèt, spinat, tomat og mozzarella

Skrevet

Grillede kyllinglår m/selvlaget hvitløksdressing og salat til. (med bl.a. kikerter, cherrytomater, fetaost) Har noen halvgrove hamburgerbrød m/soltørket tomat i frysern, de blir kanskje tatt opp og spist ved siden av. :)

Enkelt og kjapt idag! (Eksamenslesing...:dry:)

Skrevet

I dag skal jeg lage kjøttkaker av kylling med masse snadder krydder i. Servert med fullkorspasta, salat og tomatsaus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...