Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag blir det helt enkel sodd med potet og gullerot til :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet

Jeg skal ha fiskepinner med poteter, salat og remuladesaus. Kjedelig. men det er mat

Skrevet

Jeg skal være enda mer kjedelig med: En dr. oetkerpizza :sjenert: Med masse paprika som ekstra topping :jepp:

Skrevet

Kjøttkaker, kokte poteter, brun saus og hjemmelaget ertestuing.

Skrevet

Spiser vanligvis sundt og mye grønt, men i dag skal vi skeie ut med en saftig, feit cheeseburger og pommes frittes. Jam!!

Skrevet

Ovnstekte grønnsaker med laks, linsesalat.

Skrevet
Spiser vanligvis sundt og mye grønt, men i dag skal vi skeie ut med en saftig, feit cheeseburger og pommes frittes. Jam!!

Nå ble jeg misunnelig :fnise:

Gjest caramiacaramella
Skrevet

For en koselig tråd! Nå har jeg fått masse inspirasjon, må nok lage noe litt spennende til middag imorgen :)

Idag hadde jeg og kjæresten mac and cheese og poteter til middag!

Gjest Bianca26
Skrevet
For en koselig tråd! Nå har jeg fått masse inspirasjon, må nok lage noe litt spennende til middag imorgen :)

Idag hadde jeg og kjæresten mac and cheese og poteter til middag!

Er det godt. Har hatt lyst å prøve det men litt skeptisk. Er det bare makaroni og ost liksom?

Gjest caramiacaramella
Skrevet
Er det godt. Har hatt lyst å prøve det men litt skeptisk. Er det bare makaroni og ost liksom?

Det er kjempegodt! Det er bare makaroni og en spesiell ostesaus som er utrolig god. Hvis du har smakt skinkegrateng så er det akkurat det samme som det, bare minus skinke :) Bare si ifra hvis du vil ha oppskrift!

Skrevet

I dag lagde jeg andebryst med hjemmelaget potetmos, appelsinsaus og en blomkål/sjarlottløk greie jeg fant på der og da. Det var godt!

Skrevet
Det er kjempegodt! Det er bare makaroni og en spesiell ostesaus som er utrolig god. Hvis du har smakt skinkegrateng så er det akkurat det samme som det, bare minus skinke :) Bare si ifra hvis du vil ha oppskrift!

Jeg vil gjerne ha oppskrift! :jepp:

Skrevet

Vi skal ha Paprika og fetaostpai.

Skrevet

Kyllingburger med blåmuggost og ananas, salat og stekte mandelpoteter

Skrevet

Tacopai.

Vi skal ha Paprika og fetaostpai.

Oppskrift? :)

Gjest NiChia
Skrevet

Her blir det rester.

Samboer skal spise risgrøt og jeg skal spise chop suey.

Skrevet

Igår snakket en på jobben om indisk. Så det fikk jeg lyst på. Da lager jeg det til middag idag. Indisk tandoori med kylling. Gleder meg allerede!

Skrevet
Igår snakket en på jobben om indisk. Så det fikk jeg lyst på. Da lager jeg det til middag idag. Indisk tandoori med kylling. Gleder meg allerede!

Mmmm, det er nammis!

Her blir det fiskegrateng, poteter og raspet gulrot i dag :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Fant på noe nytt i dag, faktisk - fullkornspagetti med reinskav :) Stekte soppblanding, løk og kjøtt i godt med smør, kokte spagetti, erter og rosenkål og blandet alt sammen med økologisk ramsløkost i mangel av rømme. Relativt vellykket eksperiment :)

Skrevet

Fiskeboller i hvit saus, poteter og gulrøtter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...