ms88 Skrevet 2. mars 2010 #24181 Del Skrevet 2. mars 2010 I dag blir det helt enkel sodd med potet og gullerot til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 2. mars 2010 #24182 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg skal ha fiskepinner med poteter, salat og remuladesaus. Kjedelig. men det er mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 2. mars 2010 #24183 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg skal være enda mer kjedelig med: En dr. oetkerpizza Med masse paprika som ekstra topping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. mars 2010 #24184 Del Skrevet 2. mars 2010 Kjøttkaker, kokte poteter, brun saus og hjemmelaget ertestuing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_83 Skrevet 3. mars 2010 #24185 Del Skrevet 3. mars 2010 Spiser vanligvis sundt og mye grønt, men i dag skal vi skeie ut med en saftig, feit cheeseburger og pommes frittes. Jam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. mars 2010 #24186 Del Skrevet 3. mars 2010 Ovnstekte grønnsaker med laks, linsesalat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 4. mars 2010 #24187 Del Skrevet 4. mars 2010 Spiser vanligvis sundt og mye grønt, men i dag skal vi skeie ut med en saftig, feit cheeseburger og pommes frittes. Jam!! Nå ble jeg misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 4. mars 2010 #24188 Del Skrevet 4. mars 2010 For en koselig tråd! Nå har jeg fått masse inspirasjon, må nok lage noe litt spennende til middag imorgen Idag hadde jeg og kjæresten mac and cheese og poteter til middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 6. mars 2010 #24189 Del Skrevet 6. mars 2010 For en koselig tråd! Nå har jeg fått masse inspirasjon, må nok lage noe litt spennende til middag imorgen Idag hadde jeg og kjæresten mac and cheese og poteter til middag! Er det godt. Har hatt lyst å prøve det men litt skeptisk. Er det bare makaroni og ost liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 6. mars 2010 #24190 Del Skrevet 6. mars 2010 Er det godt. Har hatt lyst å prøve det men litt skeptisk. Er det bare makaroni og ost liksom? Det er kjempegodt! Det er bare makaroni og en spesiell ostesaus som er utrolig god. Hvis du har smakt skinkegrateng så er det akkurat det samme som det, bare minus skinke Bare si ifra hvis du vil ha oppskrift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneMarthe Skrevet 6. mars 2010 #24191 Del Skrevet 6. mars 2010 I dag lagde jeg andebryst med hjemmelaget potetmos, appelsinsaus og en blomkål/sjarlottløk greie jeg fant på der og da. Det var godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms88 Skrevet 7. mars 2010 #24192 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er kjempegodt! Det er bare makaroni og en spesiell ostesaus som er utrolig god. Hvis du har smakt skinkegrateng så er det akkurat det samme som det, bare minus skinke Bare si ifra hvis du vil ha oppskrift! Jeg vil gjerne ha oppskrift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 7. mars 2010 #24193 Del Skrevet 7. mars 2010 Vi skal ha Paprika og fetaostpai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 7. mars 2010 #24194 Del Skrevet 7. mars 2010 Kyllingburger med blåmuggost og ananas, salat og stekte mandelpoteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 7. mars 2010 #24195 Del Skrevet 7. mars 2010 Tacopai. Vi skal ha Paprika og fetaostpai. Oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 12. mars 2010 #24196 Del Skrevet 12. mars 2010 Her blir det rester. Samboer skal spise risgrøt og jeg skal spise chop suey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. mars 2010 #24197 Del Skrevet 14. mars 2010 Igår snakket en på jobben om indisk. Så det fikk jeg lyst på. Da lager jeg det til middag idag. Indisk tandoori med kylling. Gleder meg allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 15. mars 2010 #24198 Del Skrevet 15. mars 2010 Igår snakket en på jobben om indisk. Så det fikk jeg lyst på. Da lager jeg det til middag idag. Indisk tandoori med kylling. Gleder meg allerede! Mmmm, det er nammis! Her blir det fiskegrateng, poteter og raspet gulrot i dag :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #24199 Del Skrevet 15. mars 2010 Fant på noe nytt i dag, faktisk - fullkornspagetti med reinskav Stekte soppblanding, løk og kjøtt i godt med smør, kokte spagetti, erter og rosenkål og blandet alt sammen med økologisk ramsløkost i mangel av rømme. Relativt vellykket eksperiment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. mars 2010 #24200 Del Skrevet 16. mars 2010 Fiskeboller i hvit saus, poteter og gulrøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå