Cinnamon Skrevet 8. juni 2004 #2281 Del Skrevet 8. juni 2004 Grillet kylling med ris og salat i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. juni 2004 #2282 Del Skrevet 8. juni 2004 Hjemmelaget lapskaus fra i går. Den er best i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 8. juni 2004 #2283 Del Skrevet 8. juni 2004 Men det er jo så godt jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 8. juni 2004 #2284 Del Skrevet 8. juni 2004 Pølser og pasta i dag. Mye repetering gitt, taco på lørdag og madnag, pølser på søndag og tirsdag. Det smarte var jo nettopp det med rester da, to mennesker spiser ikke taco av en hel pakke kjøttdeig, ei heller en hel pakke pølser, etc, men det kan jo kankje bli kjedelig. Taco to ganger er ikke kjedelig, for det er godt, og vi har det ikke ofte. Pølser to ganger... var servert på så ulike måter at det ikke var noe problem. Men, nå med resten av uka uten "hjemmekvelder" må vi nok finne på noe smart og raskt, så det er da vi burde hatt sånn "repetisjonsmat"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 8. juni 2004 #2285 Del Skrevet 8. juni 2004 Her har vi splittet middagen i dag; Pappa på besøk fikk gryte med hvalkjøtt og gratinerte poteter Sambo fikk rester av curry med svinekjøtt fra i går Selv spiste jeg gresk salat med masse feta og oliven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juni 2004 #2286 Del Skrevet 9. juni 2004 Usj.... vi hadde pose med sånn Thai kyllinggryte i går. Det var godt, men jeg følte jeg gikk og smågulpa thaikrydder i hele går. :-? Idag derimot blir det nok pannekaker. Lønningsdag i morra, så da er pannekaker billig og godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 9. juni 2004 #2287 Del Skrevet 9. juni 2004 Svigers er på besøk, så hun skulle lage hjemmelagde kjøttkaker med ertestuing i dag. Ikke min favoritt, men mann og barn blir fornøyde. Jeg lagde fiskegrateng i går, og DET er godt, det. Har med rester i lunsj-boksen. Bare å varme i micro-en, og nå er det snart lunsj!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. juni 2004 #2288 Del Skrevet 9. juni 2004 Kyllingvinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #2289 Del Skrevet 9. juni 2004 Cæsar-salat med kylling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 9. juni 2004 #2290 Del Skrevet 9. juni 2004 Tomatsuppe m/egg og rundstykker... Kjedelig men godt av og til :-) På baksiden av suppeposen står det en oppskrift som gjør suppen litt mere spennende... Ok hverdagsmat.. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #2291 Del Skrevet 9. juni 2004 Spagetti med kjøttsaus. jordbær, melon og iskrem til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kornelia84 Skrevet 9. juni 2004 #2292 Del Skrevet 9. juni 2004 ...idag blir det grillet kyllingfilet (i ovnen) med ris og Cafè de Paris - saus Forresten; viss dere ikke har smakt Cafè de Paris - sausen, så anbefaler jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 9. juni 2004 #2293 Del Skrevet 9. juni 2004 -og i dag blir det pølser og brød. En skikkelig kulinarisk høydare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #2294 Del Skrevet 9. juni 2004 Taco med soft tortillas :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valmue i.i. Skrevet 9. juni 2004 #2295 Del Skrevet 9. juni 2004 Røkt kolje, kokte poterer og gulrotstuing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 9. juni 2004 #2296 Del Skrevet 9. juni 2004 Omelett med sjalottløk, strimlet skinke, sopp og tomat. Grønn salat ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 9. juni 2004 #2297 Del Skrevet 9. juni 2004 Tagliatelle med kyllingfillet, ruccola, cherrytomater og en lime/kapers/chilivinagrette. Is og bringebær til dessert. Digger å ha venninner som kommer på besøk og lager middag til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 9. juni 2004 #2298 Del Skrevet 9. juni 2004 En brødskive med brunost... Var på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. juni 2004 #2299 Del Skrevet 10. juni 2004 fiskepinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 10. juni 2004 #2300 Del Skrevet 10. juni 2004 poteter og fiskeboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå