Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Hadde egentlig planlagt skikkelig stek med masse tilbehør, men formen min mente at det kunne jeg bare glemme.

Sp da ble det faktisk nudler med gulrøtter, selleri, hvitløk, chili og litt diverse krydder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er på en kjapp ferietur- så mye restaurantmat på oss disse dagene:

I går ble det steinsoppsuppe til forrett, og sea bream (havkaruss?) stekt i smør og hvitvin, med masse godt tilbehør: safrankrydrede grønnsaker og potetpure bl.a. Fantastisk godt!

I dag ble det laksesalat til forrett, og pepperbiff med en saus av honning og rødvin... nam! Og til dessert: Varm sjokolade(røre?) med en kule is i. Om noen kan gi meg oppskrift på en lignende dessert, er jeg evig takknemlig! Himmelsk!

Endret av finkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal vi ha bakt potet med hvitløkssmør, ytrefilet og fløtegratinerte grønnsaker.

Det hørtes godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Consensio

Blir noe med kyllingfilet og salat.

Vet ikke helt hvordan jeg skal tilberede filetene enda, men finner nok på noe når jeg står der og skal til å lage middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes godt ut!

Det er veldig godt! Samboeren min reiser på jobb i to uker imorgen, så da må vi unne oss litt "helgemat" på en vanlig onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det stekt laksefilet som jeg krydret med chili og lime. Grønnsaksblanding og mager kesam med gresk krydder. :)

Fin tråd til å få middagstips dette :)

Endret av onlyme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...