-Fisken- Skrevet 3. november 2011 #26641 Del Skrevet 3. november 2011 I dag: Seikake med stekt løk og salat I går: biff på restaurant Tirsdag: Hjemmelaget hamburger med smeltet cheddarost og hjemmelaget grovt hamburgerbrød Mandag: kyllingsalat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipphurra Skrevet 4. november 2011 #26642 Del Skrevet 4. november 2011 Biff med fløtepoteter og spinat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 4. november 2011 #26643 Del Skrevet 4. november 2011 Risengrynsgrøt med kanel, sukker og smørøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. november 2011 #26644 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg hadde også risengrynsgrøt i dag, men uten smørøye I går hadde vi fish and crisp med mos av poteter, gulrøtter og blomkål som tilbehør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. november 2011 #26645 Del Skrevet 4. november 2011 Hadde enhver 4år gammel jentes drømmemiddag. Den var rosa! Tunfiskfilet med pannestekte poteter, gulrøtter og rødløk + en del rødbeter som farget alt sammen rosa. Også blandet jeg creme fraiche med raspet rødbet og sennep, så jeg fikk rosa saus også Det smakte helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 4. november 2011 #26646 Del Skrevet 4. november 2011 Hadde enhver 4år gammel jentes drømmemiddag. Den var rosa! Tunfiskfilet med pannestekte poteter, gulrøtter og rødløk + en del rødbeter som farget alt sammen rosa. Også blandet jeg creme fraiche med raspet rødbet og sennep, så jeg fikk rosa saus også Det smakte helt nydelig Aha, godt tips! Hørtes spennende ut for små (og store) prinsesser Idag ble det ovnsstekte rotgrønnsaker, kyllingfilet, kantarellsaus og no knead bread til på siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 4. november 2011 #26647 Del Skrevet 4. november 2011 I dag ble det kokt blomkål med pappas gode bolognesesaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 4. november 2011 #26648 Del Skrevet 4. november 2011 Tikka Masala (hjemmelaget ofc) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. november 2011 #26649 Del Skrevet 5. november 2011 Lørdag. Skal vi se, kanskje kyllingvinger eller noe annet lettvint, men smakfullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. november 2011 #26650 Del Skrevet 5. november 2011 Skal hjem til mamma og lage og spise masse masse klubb/raspeball/komle/dere vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 5. november 2011 #26651 Del Skrevet 5. november 2011 Skal hjem til mamma og lage og spise masse masse klubb/raspeball/komle/dere vet. Du glemte en. Kompe. Vi skal ha lammeskank i dag. Med søtpotetmos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. november 2011 #26652 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) I dag skal jeg bort på middag, og da får vi raklett. Det er det eneste min venninne klarer å "lage" til mange. Endret 5. november 2011 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 5. november 2011 #26653 Del Skrevet 5. november 2011 I dag blir det finnbiff med potetmos, rosenkål og tyttebærsyltetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 5. november 2011 #26654 Del Skrevet 5. november 2011 Har ikke bestemt meg enda, men har på følelsen at valget faller mot hjemmelaget fiskegrateng, med kokte poteter og grønnsaker. Nam nam, må vel være favoritten her i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. november 2011 #26655 Del Skrevet 5. november 2011 Sashimi av kveite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. november 2011 #26656 Del Skrevet 6. november 2011 I dag skal vi til middag hos svigers, vet ikke hva vi får servert. I går spiste vi hos mamma og pappa og fikk servert fullkornslasagne med nystekte rundstykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. november 2011 #26657 Del Skrevet 6. november 2011 Pizza i en eller annen variant. Gjester i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navifairy Skrevet 6. november 2011 #26658 Del Skrevet 6. november 2011 Igår spiste vi kyllingfilet med ris, salat og bearnaise-saus. I dag skal jeg bort å spise, så det blir en overraskelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. november 2011 #26659 Del Skrevet 6. november 2011 Helstekt sitronkylling med mandelpoteter, brokkoli, babygulrøtter og saus laget av sjyen til kyllingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. november 2011 #26660 Del Skrevet 6. november 2011 SKal ha risotto med to forskjellige sopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå