Mistyen Skrevet 3. mars 2004 #1141 Del Skrevet 3. mars 2004 Grillet kylling og ris....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 3. mars 2004 #1142 Del Skrevet 3. mars 2004 Tror det blir bali gryte i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. mars 2004 #1143 Del Skrevet 3. mars 2004 Hjemmelaget indisk kyllinggryte med pilafris, naan, poppadums og raita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. mars 2004 #1144 Del Skrevet 3. mars 2004 Hjemmelaget indisk kyllinggryte med pilafris' date= naan, poppadums og raita. *SLEVE* Hmm.....muligens jeg også skal lokke mannen til å lage det. Det er kun han som er personen på kjøkkenet. Ich rydder..... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crispo Skrevet 3. mars 2004 #1145 Del Skrevet 3. mars 2004 Potetball med alt tilbehør (pølser, mør, salt kjøtt, kålrabi, potet, bacon.....) Ble stapp mett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 3. mars 2004 #1146 Del Skrevet 3. mars 2004 Åhh, det hørtes godt ut. Men hambugere (vel, nei, sambo kaller det karbonader, for han mener at for at det skal være en hamburder på den kjøttkaka ligge inni et brød, men ellers så VAR det hambuergerem bare uten brød) med pommesfrites og salat var ikke så ille det heller da... mett er jeg. Men potetball må jeg lage en dag. Det er søndagsmiddag det hos oss da, fordi det tar så lang tid å lage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. mars 2004 #1147 Del Skrevet 3. mars 2004 Winerpølser i lompe! veeeeldig kreativt :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crispo Skrevet 3. mars 2004 #1148 Del Skrevet 3. mars 2004 Men potetball må jeg lage en dag. Det er søndagsmiddag det hos oss da' date=' fordi det tar så lang tid å lage...[/quote'] Fikk det servert jeg....... Kom rett fra arbeid å kunne gå til dekket bord.... Hun som laget potetballen laget den av en ferdig melblanding som hun har kjøpt i Sandnes.... kun å tilsette vann..... har ikke sett denne blandingen andre steder...... Kjempe gode var de hvertfall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 3. mars 2004 #1149 Del Skrevet 3. mars 2004 Toro selger poseball i alle butikker.... Men jeg liker potetball, med POTET, ikke bare disse poseballene, enda de er spiselige de altså. Men det som tar lengst tid er å koke greiene... koke opp noe kjøtt, lage til baller, koke masse greier i ei panne som nesten renner over i sånn ca nesten en time jo.... Men det er DEILIG! Også stekt ball dagen etter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. mars 2004 #1150 Del Skrevet 3. mars 2004 Tre brødskiver med makrell i tomat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. mars 2004 #1151 Del Skrevet 3. mars 2004 Kalkunpanetter og ris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 3. mars 2004 #1152 Del Skrevet 3. mars 2004 Kikerter og ris til meg- noen svinekoteletter, ris og soppsaus til samboeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 4. mars 2004 #1153 Del Skrevet 4. mars 2004 Raclette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. mars 2004 #1154 Del Skrevet 4. mars 2004 Hjemmelaget kyllinglasagne med salat og hvitløksbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mars 2004 #1155 Del Skrevet 4. mars 2004 I går hadde vi gjester, da laget mamma kyllingwok med yoghyrt, honning og chilli. Kjempenam! Også ris, salat og varme baguetter til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. mars 2004 #1156 Del Skrevet 4. mars 2004 I dag skal vi ha smørbrødkake til middag. Lager grovbrød i kakeform istedet for brødform, skjærer den i to og fyller med en blanding av majones, hakkede hardkokte egg, skinke, strimlet purre og revet ost og så steke videre litt slik at osten smelter. Nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #1157 Del Skrevet 4. mars 2004 Laks i fløte, med sopp, brekkbønner og poteter. NAM!! -Tundra- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gyda ikke logget inn Skrevet 4. mars 2004 #1158 Del Skrevet 4. mars 2004 Har spist big one pizza med mexican taste. Ikke så veldig godt, men ok siden det sikkert er 1/2 år siden sist jeg spiste ferdig-pizzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mars 2004 #1159 Del Skrevet 4. mars 2004 Semulegrynsgrøt :-) Boller med sjokolde og hakkede nøtter i til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. mars 2004 #1160 Del Skrevet 4. mars 2004 Seibiff med løk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå