Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har vi planlagt hjemmelagde hamburgere i over ei uke, så i dag setter jeg ned foten og krever det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi planlagt hjemmelagde hamburgere i over ei uke, så i dag setter jeg ned foten og krever det! ;)

Hihi!

(det er viktig at kvinner tør å kreve litt, vettu)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelaget moussaka med hvitløksbaguetter. :)

I går var det fiskepinner (sånn type torskefilet, og ikke farsekjøtt) med potetmos.

Dagen før der chicken tandori.

I morgen blir det enten hjemmelagete kjøttkaker eller hjemmelaget gryterett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: ovnsbakt laksefilet (i sashimikvalitet, så jeg stekte den veldig lett sånn at den var litt rå inni) med bl.a. chili, ingefær, koriander og hvitløk. Ved siden av, en asiatisk salat med bl.a. mango, gulrot, kål, stangselleri, rødløk, vårløk, koriander i en varm marinade. Jasminris.

Hadde også dessert: oppskåret appelsin med hakkede hasselnøtter og mørk sjokolade, og vaniljekesam.

I dag blir det hjemmelaget pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Det er så fine reker på denne tiden, så jeg og 2-av-3 katter har spist reker denne fredagen også :fnise:

I morgen blir det nok tagliatelle med asparges og bacon i gorgonzola-saus.

Søndagen blir det kokt, røkt blåkveite med gultrot/sukkerert-stuing og potet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld blir det hjemmelaget kyllingburger. Pleier å bruke ca. denne oppskriften, den er god synes jeg. Serveres med grove hamburgerbrød med urter, og salat. Også pønsker jeg på å bruke blåmuggost i stedet for vanlig ost på - det må da bli godt? :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mauna Lee

I går hadde jeg sinnsykt lyst på hjemmelaget thaipizza med sataymarinert kylling.... så jeg tror det blir det til middag i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...